اعلام علت تیراندازی در محدوده تجریش

به گزارش وبلاگ همسفر، مرکز اطلاع رسانی پلیس مرکز توضیحاتی را درباره شنیده شدن صدای تیراندازی در محدوده تجریش ارائه کرد.

اعلام علت تیراندازی در محدوده تجریش

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس مرکز درباره شنیده شدن صدای تیراندازی در محدوده میدان تجریش بیان کرد: حوالی ساعت 22 سه شنبه شب - 31 خرداد - عوامل تجسس کلانتری 101 تجریش به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا کلیک 150 سی سی با دو راکب مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند، اما راکبان موتورسیکلت به محض مشاهده ماموران پلیس سریعا متواری شدند.

در ادامه تعقیب و گریز میان پلیس و دو موتورسیکلت سوار شروع شد که در حین فرار یکی از راکبان موتور اقدام به شلیک چند تیر به طرف ماموران پلیس کرد. در جریان این تیراندازی یک دستگاه خودروی سواری بی ام دبلیو نیز از ناحیه سقف مورد اصابت گلوله این افراد نهاده شد.

در نهایت ماموران نیز با رعایت قوانین به کارگیری سلاح اقدام به شلیک نموده که همین اقدام موجب شد تا راکب موتورسیکلت کنترل وسیله را از دست داده و بر زمین بیفتد. همچین ترک نشین موتورسیکلت نیز مورد اصابت گلوله نهاده شد اما متواری شد.

در ادامه راکب موتورسیکلت از سوی ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد. بعلاوه در بازرسی از این فرد یک قبضه سلاح کمری گلاک ساخت آمریکا با 10 تیر جنگی در خشاب، گاز اشک آور، چاقو و ابزار آلات سرقت نیز کشف و ضبط شد.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس مرکز این دو نفر از سارقان مسلح بوده و کوشش پلیس برای دستگیری فرد دوم که مورد اصابت گلوله نهاده شده اما متواری شده است، همچنان ادامه دارد.

منبع: فرارو

به "اعلام علت تیراندازی در محدوده تجریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام علت تیراندازی در محدوده تجریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید