انتشار Total War: Warhammer III تا اوایل 2022 عقب افتاد

به گزارش وبلاگ همسفر، با وجود همه اتفاقات عجیبی که ممکن است در این سال ها در صنعت بازی های ویدیویی دیده باشیم، دیگر تأخیر یک بازی ویدیویی در این دو سال اخیر به یک اتفاق کاملاً طبیعی تبدیل شده است. قربانی نو این اتفاق، بازی Total War: Warhammer III است.

انتشار Total War: Warhammer III تا اوایل 2022 عقب افتاد

طبق اعلام رسمی شرکت سگا و استودیوی Creative Assembly انتشار بازی توتال وار: وارهمر 3 (Total War: Warhammer III) از اواخر سال 2021 به اوایل سال 2022 موکول شده است. البته، تاریخ دقیقی برای عرضه بیان نشده و فقط بازه زمانی انتشار آن تعیین شده است. این بازی قرار است به وسیله استیم و اپیک گیمز استور برای کامپیوترهای شخصی منتشر گردد.

راب بارتولومئو (Rob Bartholomew)، مدیر ارشد فراوری، درباره تأخیر این بازی در پیغامی کامل بیان نموده است: با وجود اینکه سابقه و تجربه حدود یک دهه توسعه بازی سه گانه Total War: Warhammer را پشت سر خود داریم، اینکه می بینیم به این میزان به عرضه اوج این سه گانه نزدیک شده ایم، احساسی سورئال دارد. در حالی که عجله و شتاب برای توسعه بازی و رساندن آن به سرانجام مرحله توسعه می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد، اما ما تصمیم گرفته ایم تا زمان بیشتری را صرف توسعه این بازی کنیم و انتشار Total War: Warhammer III را از سال 2021 به اوایل 2022 عقب برانیم.

راب بارتولومئو در ادامه پیغام خود نوشته است: انتظار برای عرضه بازی بسیار طولانی نخواهد بود و ما در این بین اطلاعات نو زیادی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. تاریخ نو، انتشار قوی تری را به همراه خواهد داشت و این برترین قدم اول در دوران نو بازی Total War: Warhammer را شکل خواهد داد. ما عرضه این بازی را سرانجام کار این سه گانه نمی دانیم. بلکه این شروعی برای انتشار محتوای بیشتر و پشتیبانی در سالیان آینده خواهد بود، در حالی که ما همچنان دنیا فانتزی فوق العاده و بزرگ خلق شده به وسیله گیمز ورکشاپ را به سری بازی توتال وار خواهیم آورد. از شکیبایی و پشتیبانی شما از تیم تشکر می کنم.

البته، اگر این تاریخ قطعی باشد، چندان هم هواداران مجبور نیستند برای عرضه بازی صبر نمایند و نهایتاً فقط چند ماه دیرتر امکان تجربه این اثر را خواهند داشت. علاوه بر، آن ها در نوشته ای در توییتر از یک گروه نو از انسان ها با نام Grand Cathay رونمایی کردند.

سال 2022 و به خصوص نیمه اول آن در حال حاضر پر از بازی های مورد انتظار است، اکنون عقب افتادن تاریخ انتشار بازی Total War: Warhammer به سال 2022 باعث شده تا یک بازی مورد انتظار دیگر هم به لیست آثار این سال اضافه گردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "انتشار Total War: Warhammer III تا اوایل 2022 عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار Total War: Warhammer III تا اوایل 2022 عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید