این رنگ خانه شما را مجذوب کننده می نماید

به گزارش وبلاگ همسفر، انتخاب رنگ برای دکوراسیون کار مسئله ای است و باید سعی کنید قبل از خرید وسایلی مانند مبلمان، کابینت، فرش و پرده ها رنگ و طرح موردنظرتان را انتخاب کنید.

این رنگ خانه شما را مجذوب کننده می نماید

به علت تنوع بالایی که در رنگ ها و تاثیر هر یک بر فضای داخلی خانه وجود دارد، انتخاب رنگ و ست کردن وسایل با آن رنگ کار مسئله ای است. در این مطلب از وبلاگ همسفر به بیان ایده های استفاده از رنگ مسی در دکور منزل می پردازیم.

ایده های استفاده از رنگ مسی در دکور منزل

رنگ مسی حس تجملات و گرما به خانه می بخشد. اگر از رنگ های تیره یا رنگ های طوسی و قهوه ای زیاد خوشتان نمی آید، رنگ مسی گزینه مناسبی برای شما است. ترکیب رنگ مسی با رنگ های خنثی و سفید، دکوراسیون را بسیار لوکس جلوه می دهد.

استفاده از رنگ مسی در دکور نشیمن

قاب بندی دور آینه ها را می توانید از گچبری های آماده بهره ببرید و روی آن را رنگ مسی بزنید یا پتینه کاری با زمینه مسی خلق کنید. قاب سازی با آینه های مسی دکوراتیو نیز پیشنهاد جالبی به نظر می رسد.

وسایل تزئینی، تابلوهای هنری و غیره را به نحوی که با هارمونی دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد، به کار ببرید یا با استفاده از اسپری یا ورق مسی اشیای اطراف خود را به رنگ مسی درآورید و لذت ببرید.

مکمل رنگ مسی در دکوراسیون

در دکوراسیون، رنگ فیروزه ای یکی از مکمل های رنگ مسی است. مجذوب کنندهیت رنگ فیروزه ای در کنار رنگ مسی بسیار فوق العاده است. این ترکیب رنگی در صنایع دستی ایرانی بسیار به چشم می آید. هنر فیروزه کاری یکی از هارمونی های هوشمندانه است. رنگ آبی کاربنی نیز خاصیت خیره کنندگی ویژه ای در خود دارد. ترکیب این رنگ با سفید، طلایی یا رنگ مسی می تواند فضایی شیک را برایتان رقم بزند.

رنگ مسی در آشپزخانه

رنگ مسی را در کل آشپزخانه خود بهره ببرید. قابلمه و ظروف، سینک ظرفشویی، شیرآلات، کاشی و دیوارپوش بین کابینت ها را می توانید به رنگ مسی نموده و بگذارید این رنگ مجذوب کننده، به فضای آشپزخانه شما روح ببخشد.

تزئین منزل با آینه ها

آینه کاری دیوارها به صورت شیشه ای و استیل به همراه رنگ مسی راهکاری بسیار مدرن و شیک برای استفاده از رنگ مسی در منزل است. استفاده از آینه، درخشش نور فضا را بیشتر نموده و انعکاس اشیا در آینه، فضا را از یکنواختی خارج می نماید.

رنگ مسی در کاشی و تایل بین کابینتی

تایل های گلس و استیل به رنگ مسی نیز انتخاب هوشمندانه ای به عنوان کاشی و تایل بین کابینتی هستند. تایل های دکوراتیو به راحتی تمیز شده و نسبت به حرارت و شست وشو مقاوم هستند و به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهند. اگر ظروف مسی در منزل دارید، می توانید آن ها را از کابینت درآورده و در چیدمان منزل و فضای آشپزخانه، به عنوان تزئین از آن بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیباترین مدل های لوستر برای خانه شما را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این رنگ خانه شما را مجذوب کننده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این رنگ خانه شما را مجذوب کننده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید