برگزاری ورکشاپ تخصصی تنبور به همت مجموعه تنبور مهر

به گزارش وبلاگ همسفر، تهران (پانا) - اولین ورکشاپ از سلسله ورکشاپ های تخصصی تنبور، زیر نظر رضا علی آبادی نوازنده، آهنگساز و سرپرست گروه تنبورنوازان جامی، اسفندماه 1400 به همت مجموعه تنبور مهر در تهران برگزار خواهد شد.

برگزاری ورکشاپ تخصصی تنبور به همت مجموعه تنبور مهر

به گزارش روابط عمومی مجموعه تنبور مهر، این مجموعه با توجه به فعالیت های خود در حوزه فراوری محتوا و لزوم تحقق هدف گذاری آموزشی خود، برگزاری یک مجموعه ورکشاپ آموزشی را احتیاج جامعه موسیقی تنبور دانسته و بر این اساس و بعلاوه تقاضای مخاطبان، تصمیم به برگزاری این مجموعه گرفته است.

این مجموعه ورکشاپ ها در فصل اول با ورکشاپ شناخت و اصول مقدماتی و بنیادین ساز تنبور شروع می گردد و در فصل های بعدی به تجزیه و تحلیل مقام ها، تاریخ موسیقی مقامی، سبک های مختلف نوازندگی و... می پردازد.

مجموعه تنبور مهر اردیبهشت ماه 1399 با هدف اعتلای ساز تنبور و حفظ و اشاعه موسیقی مقامی شکل گرفته است.

این مجموعه در کنار نشر آثار نوازندگی و فراوری محتوا، به برگزاری کلاس های آموزشی و اطلاع رسانی رویدادهای تنبور نیز می پردازد. فروشگاه تنبور مهر مهم ترین بخش این مجموعه است که در آن سازهای مختلفی به فروش می رسد.

تنبور مهر بعلاوه اعلام آمادگی نموده است که درسال 1401، مجموعه فعالیت های آموزشی خود را در سطح شهرستان ها و منطقه ها محروم شروع نموده و از این طریق استعدادهای موسیقی تنبور را کشف و تربیت کند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برگزاری ورکشاپ تخصصی تنبور به همت مجموعه تنبور مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری ورکشاپ تخصصی تنبور به همت مجموعه تنبور مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید