برگزار نکردن ملاقات محبت آمیز نظر اسکوچیچ بود

به گزارش وبلاگ همسفر، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: با نظر سرمربی تیم ملی ملاقات محبت آمیز برگزار نکردیم و همگی باید تابع نظر سرمربی باشیم.

برگزار نکردن ملاقات محبت آمیز نظر اسکوچیچ بود

به گزارش وبلاگ همسفر، مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی ایران که هم اکنون به همراه کادرفنی و ملی پوشان ایران در اردوی کیش به سر می برد، در مورد عدم برگزاری ملاقات محبت آمیز در آستانه انتخابی جام جهانی 2022 گفت: در تمام گروه ها تنها تیمی هستیم که باید چهار بازی در مدت زمانی کم انجام دهیم. شما از دید خودتان به شرایط نگاه می کنید و می پرسید که چرا بازی محبت آمیز برگزار نکردیم اما اتفاقا تیم های خیلی خوبی از ما تقاضای بازی داشتند اما دراگان اسکوچیچ گفت که به دلیل فشردگی بازی ها و امکان آسیب دیدگی بازیکنان و همچنین حضور بازیکنان در کوران مسابقات نیازی به برگزاری بازی محبت آمیز نیست.

وی اضافه کرد: وقتی سه بازی محبت آمیز برگزار کردیم، قطعا می توانستیم ملاقات محبت آمیز هم داشته باشیم اما بازی محبت آمیز در برنامه اسکوچیچ نبود. می توانستیم در فیفادی بازی های تدارکاتی داشته باشیم و حتی مکاتباتی هم انجام شده بود اما ما باید تابع نظر و برنامه سرمربی باشیم. سرمربی نخواست ملاقات تدارکاتی داشته باشد و دلیل منطقی هم دارد و می گوید که تیمش در بحرین باید سه روز در میان بازی انجام دهد و علاوه بر این تنها تیمی هستیم که باید چهار بازی برگزار کنیم. باقی تیم ها تنها سه بازی در پیش دارند.

خورشیدی در مورد ابراز ناراحتی بازیکنان از برگزار نشدن ملاقات محبت آمیز تاکید نمود: اگر بازیکن تصمیم گیرنده بود، جای سرمربی می نشست. باید به نظر سرمربی احترام گذاشت و نظر اسکوچیچ این بود که نیازی به برگزاری ملاقات تدارکاتی وجود ندارد.

سرپرست تیم ملی در رابطه با این موضوع که این امکان وجود داشت تا با تعطیلی یک هفته ای مسابقات لیگ، اردو برگزار کرد، گفت: سازمان لیگ هم با فدراسیون و هم با اسکوچیچ هماهنگ بود و جلسه برگزار نموده و در جریان این جلسات به این نتیجه رسیدند؛ اتفاقا این می تواند یک حسن باشد که بازیکنان در کوران مسابقات اردو برگزار نمایند و در شرایط بازی باشند.

به گفته خورشیدی کاروان تیم ملی ایران فردا (دوشنبه) حدود ساعت 2 به طور مستقیم از کیش راهی منامه خواهد شد.

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به بحرین، امروز برگزار گردید. ملاقاتهای دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در گروه سوم آسیا از روز سیزدهم خردادماه در بحرین شروع می گردد و تیم کشورمان برای کسب مجوز صعود باید در هر چهار ملاقات مقابل هنگ کنگ، کامبوج، عراق و بحرین به رجحان دست یابد.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

به "برگزار نکردن ملاقات محبت آمیز نظر اسکوچیچ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزار نکردن ملاقات محبت آمیز نظر اسکوچیچ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید