توافق اعضای شورای شهر پس از جلسه طولانی با فرماندار، شهردار کرمانشاه هفته آینده انتخاب می گردد

به گزارش وبلاگ همسفر، خبرنگاران/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از حصول توافق اعضای شورای شهر کرمانشاه برای انتخاب اعضای کمیسیون های مختلف اطلاع داد و اضافه نمود: هفته آینده نیز جلسات انتخاب شهردار برگزار شده و اعضا مصمم هستند تا سرانجام هفته شهردار کرمانشاه را انتخاب نمایند.

توافق اعضای شورای شهر پس از جلسه طولانی با فرماندار، شهردار کرمانشاه هفته آینده انتخاب می گردد

فضل الله رنجبر پس از جلسه امروز(ششم آبان) با اعضای شورای شهر کرمانشاه در جمع وبلاگ همسفر از توافق اعضای شورا در مورد بعضی مسائل اطلاع داد و اضافه کرد: در پی دعوتنامه ای که بر ای هر یازده عضو شورا ارسال شده بود، خوشبختانه امروز هر یازده نفر در جلسه فرمانداری حاضر شدند و خوشبختانه در بعضی موارد توافق حاصل شد.

رنجبر گفت: امروز جلسه ای طولانی با اعضا داشتیم و در نهایت بر اساس دستورکار جلسه اعضای شورا در کمسیون های ماده 100، ماده 77، بند 20 ماده 55، ماده 37 و کمیسیون توسعه فضای سبز معین شدند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این نمایندگان شورا در کمیته کار و کمسیون دارایی نیز معین شدند.

رنجبر توضیح داد: امروز بعلاوه با بحث های فراوان در موضوع مورد اختلاف معین دو نماینده شورا در شورای شهرستان توافق حاصل شد و بر این اساس آقایان سالار احمد زاده و کامران ملکی به ترتیب با 10 و یازده رای اعضا به عنوان دو نماینده شورای شهر کرمانشاه در شورای شهرستان کرمانشاه انتخاب شدند.

رنجبر به موضوع انتخاب شهردار هم اشاره نمود واضافه کرد: در جلسه امروز در این زمینه هم بحث شد و بر اساس پیشنهاد بعضی اعضا مقرر شد از شنبه تا پنجشنبه هفته آینده (8 تا 13 آبان) جلسات فوق العاده شورا هر روز از ساعت 16 تا 19 برگزار شده و در این جلسات گزینه های شهرداری مورد آنالیز قرار گیرد.

فرماندار کرمانشاه گفت: هریک از اعضای شورا در این جلسات بر اساس آنالیز های قبلی کاندیداهای مد نظر خود را برای تصدی شهرداری کرمانشاه معرفی نموده و نهایتا اواخر هفته آینده شهردار کرمانشاه انتخاب می گردد.

رنجبر اعلام نمود: در این جلسه بعلاوه مقرر شد در این جلسات با توجه به حجم بالای نامه ها و درخواست های مردمی معطل مانده در شورا، رسیدگی به این درخواست ها در دستورکار قرار گیرد.

رنجبر در مورد عدم حضور بعضی اعضای شورا در جلسات گذشته هم گفت: با توجه به اینکه اعضای غایب مرخصی گرفته بودند و امروز توافق حاصل شده، به نظر می رسد نیازی به پیگیری این موضوع نیست.

فرماندار کرمانشاه در مورد معین تکلیف دو عضو به جای مانده شورا هم گفت: در حال حاضر رای دیوان عدالت، رای توقف است، به این معنی که نظر هیات مرکزی نظارت متوقف گردد، اما اینکه در رای قطعی چه حکمی صادر می گردد باید منتظر بمانیم و هنوز زمان اعلام رای قطعی دیوان عدالت معین نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توافق اعضای شورای شهر پس از جلسه طولانی با فرماندار، شهردار کرمانشاه هفته آینده انتخاب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق اعضای شورای شهر پس از جلسه طولانی با فرماندار، شهردار کرمانشاه هفته آینده انتخاب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید