خانه موزه پروفسور حسابی، مرکز نوآوری شهری می گردد

به گزارش وبلاگ همسفر، خانه موزه پرفسور حسابی که در منطقه یک تهران واقع شده، قرار است به مرکز نوآوری و فناوری تهران هوشمند تبدیل گردد.

خانه موزه پروفسور حسابی، مرکز نوآوری شهری می گردد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ همسفر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در جلسه ای با حضور محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران و سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک پایتخت و همچنین ایرج حسابی، فرزند پرفسور حسابی و هیئت امنای این خانه موزه، اهداف، شرایط و نحوه راه اندازی این مرکز آنالیز شد.

فرجود در این نشست ضمن تشریح رویکرد شهرداری تهران در توسعه نوآوری شهری، بر لزوم هدف گذاری تعیین و ارزیابی مستمر عملکرد مراکز نوآوری و فناوری تهران هوشمند تاکید نمود.

او همچنین با اشاره به شبکه سازی میان این مراکز در شهر تهران، تاکید نمود که این مرکز باید با نگاه عمیق به مسائل شهری، به دنبال ارائه راه حل های خلاقانه برای برطرف چالش های شهر و شهرداری باشند.

شهردار منطقه یک نیز بر ویژگی های شخصیتی پروفسور حسابی و لزوم اشاعه سبک زندگی ایشان، بر ارتباط میان بنیاد حسابی و فعالیت های مرکز نوآوری و فناوری منطقه یک تاکید نمود.

موسوی همچنین با برشمردن چالش ها و مسائل مهم منطقه یک مانند گردشگری، ایمنی شهری و ترافیک، خواهان نگاه ویژه به موضوعات شد.

پرورش تیم های استارتاپی، آموزش، کارآفرینی در منطقه و درآمدزایی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در خاتمه این نشست ضمن بازدید از مکان در نظر گفته برای این مرکز، در مورد فرایند آماده سازی و زمان بندی راه اندازی مرکز تصمیم گیری شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خانه موزه پروفسور حسابی، مرکز نوآوری شهری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه موزه پروفسور حسابی، مرکز نوآوری شهری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید