سارا بهرامی : با عشق، کوشش می کنم برترین باشم

به گزارش وبلاگ همسفر، تهران (پانا) - سارا بهرامی می گوید اگرچه همه جوایزی که تا به امروز گرفته ، باعث دلگرمی و افتخار است اما جایزه جشن منتقدان مانند نمره بیست در کارنامه اوست که باعث می گردد اطمینان پیدا کند، کارش را درست انجام داده است.

سارا بهرامی : با عشق، کوشش می کنم برترین باشم

به گزارش صبا، سارا بهرامی بازیگر سینما و تئاتر با اشاره به اینکه جایزه جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران مانند نمره بیست در کارنامه است، اعلام کرد: زمانی که به گذشته نگاه و به جایزه هایی که کسب نموده ام، فکر می کنم به این مساله پی می برم که اگرچه همه جوایزی که تا به امروز گرفته ام، باعث دلگرمی و افتخار است اما جایزه منتقدان مانند نمره بیست در کارنامه است که باعث می گردد اطمینان پیدا کنم کارم را درست انجام داده ام.

وی ادامه داد: من تا به امروز 2 بار از این جشن جایزه گرفته ام؛ یکبار دیپلم افتخار از دهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم و بار دیگر جایزه برترین بازیگر نقش اول زن از دوازدهمین دوره جشن برای فیلم دارکوب. این جوایز برای من مایه سربلندی و افتخار است.

بازیگر دارکوب در پاسخ به این پرسش که آیا جایزه گرفتن از این جشن باعث می گردد که هنرمندان با وسواس بیشتر کار نمایند، اظهار کرد: اگرچه جایزه گرفتن از جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران باعث غرور و سربلندی و در زندگی کاری اثرگذار ا ست اما من هنگام کار با عشق تمام کوشش خود را می کنم که برترین باشم و بازی نمی کنم که تشویق شوم.

بهرامی با بیان اینکه از نظر او نگاه منتقدان به بازیگر عزت نفس می دهد، عنوان کرد: نگاه هنرمندانه این جشن خارج از همه جریان ها برای من ارزشمند و مجذوب کننده است و تصور می کنم برای همه دوستان محترم شمرده می گردد و اعتبار دارد.

وی ادامه داد: زمانی من این نگاه مثبت را از سوی منتقدان دریافت کردم که دومین و یا سومین فیلمم را در سینما بازی نموده بودم و در حقیقت این اتفاق موتور محرکی برایم شد تا در سینما پیش بروم.

این بازیگر در خاتمه گفت: خاطره خوش جایزه گرفتن از این جشن جزو لحظات درخشان در زندگی من بوده، همواره همراهم است و دوست ندارم کوچکترین خدشه ای به آن وارد گردد. امیدوارم دوستان دیگر نیز این لحظه ناب را تجربه نمایند و برای همه دوستان در برگزاری چهاردهمین دوره این جشن آرزو موفقیت دارم.

چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به دبیری جعفر گودرزی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سارا بهرامی : با عشق، کوشش می کنم برترین باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارا بهرامی : با عشق، کوشش می کنم برترین باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید