شهرداری مشهد به یاری اسکان زائران دهه آخر صفر می آید

به گزارش وبلاگ همسفر، شهردار مشهد گفت: شهرداری مشهد نیز به کمیته اسکان ستاد سفر خراسان رضوی یاری خواهد نمود.

شهرداری مشهد به یاری اسکان زائران دهه آخر صفر می آید

ارجائی شهردار مشهد با اشاره بر اینکه پیش بینی شده بین 6 تا 8 میلیون زائر در دهه پایانی صفر به مشهد سفر نمایند، گفت: شهرداری مشهد نیز به کمیته اسکان ستاد سفر استان یاری خواهد نمود. آنچه اعلام شده 600 هزار نفر شب ظرفیت اسکان فراهم شده است. ده درصد این عدد به وسیله شهرداری یاری خواهد شد.

او اضافه کرد: ظرفیت کمپ غدیر از 5 هزار نفر به 14 هزار نفر خواهد رسید و چند سالن ورزشی و سوله بحران در اختیار ستاد اسکان قرار خواهد گرفت. بعلاوه چندین سوله و محل اسکان موقت ایجاد خواهد شد و مقرر شده در صورت احتیاج به یاری حمل و نقل برون شهری با اتوبوس های درون شهری برویم.

سرانه فضای سبز باید در مشهد حفظ گردد

شهردار مشهد با بیان اینکه مسئله سرویس بهداشتی اهمیت زیادی دارد، ادامه داد: همه مساجد و مدارس و اماکن عمومی و هتل ها و هرجایی که سرویس بهداشتی دارد باید در اختیار مردم قرار بگیرد. در شهرداری نیز حاضر به تامین مواد شوینده و بهداشتی و نیروی خدماتی برای نظافت هستیم. متاسفانه مساجدی داریم در رینگ اطراف حرم که دربشان را باز نمی گذارند.

ارجاعی بیان نمود: بعلاوه حاضریم هر سازنده ای که سرویس بهداشتی قابل حمل می سازد، از آن خریداری کنیم. طی جلسه ای که با معاون اول رئیس جمهور داشتیم خواهش کردم هزار چشمه سرویس بهداشتی به صورت امانی در اختیار ما قرار بگیرد.

او توضیح داد: سرانه فضای سبز باید در مشهد حفظ گردد و ارتقا پیدا کند. اما سیاست ما کاهش آبیاری فضای سبز با آب شرب است. ما مدیریت بخشی نگری را قبول نداریم بعلاوه آبیاری فضای سبز باید با پساب صورت بگیرد.

انتقاد شهردار مشهد از آمار صعودی معتادان متجاهر

شهردار مشهد در ادامه با بیان اینکه کارتن خوابی که معتاد متجاهر نباشد، جمع آوری آن وظیفه ما است، تاکید نمود: اما شرایط معتادین متجاهر باید به صورت کارگروهی صورت بگیرد و بهزیستی باید در این زمینه میدان داری کند. مشکل اساسی ما در این زمینه غربالگری است که باید داشته باشیم.

وبلاگ همسفر خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شهرداری مشهد به یاری اسکان زائران دهه آخر صفر می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری مشهد به یاری اسکان زائران دهه آخر صفر می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید