نام و تصویر خرید خارجی پرسپولیس لو رفت ، توافقات نهایی انجام شد

به گزارش وبلاگ همسفر، پرسپولیس با گلر دوم برزیلی خود به توافق نهایی دست یافت و به زودی مقدمات حضور وی در تهران فراهم خواهد شد.

نام و تصویر خرید خارجی پرسپولیس لو رفت ، توافقات نهایی انجام شد

به گزارش وبلاگ همسفر، با جدایی احمد گوهری اکنون پرسپولیس در پی جذب گلر رقیب برای علیرضا بیرانوند در ادامه فصل است و از چندی پیش بحث نظر مثبت وسلی ننکا روی گلر برزیلی مطرح شده بود.

در این رابطه اکنون گفته می گردد مقدمات این انتقال فراهم شده و پرسپولیس توانسته در مذاکره با گلر 19 ساله مدنظر خود به توافقات مثبتی دست یابد.

بعد از امضای توافق نامه ابتدایی میان طرفین، اکنون باشگاه پرسپولیس در شرایطی که هفته ابتدایی لیگ را با فزونی مقابل آلومینیوم اراک به سرانجام رسانده است، در پی نهایی کردن این انتقال و حضور گلر برزیلی در تهران است.

طبق پیگیری های انجام شده، گلر مدنظر پرسپولیس از برزیل 19ساله است و اکنون در لیگ این کشور حضور فعالی دارد و در پی توافق با باشگاه خود برای حضور در تهران است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این انتقال در هفته آینده نهایی خواهد شد.

هلیو میگوئل جونیور گلری است که مذاکرات خود را با پرسپولیس دنبال نموده و با نظر وسلی ننکا، مربی گلرهای پرسپولیس، مقدمات حضورش در این تیم فراهم شده و قرار است در تهران حضور یابد.

میگوئل جونیور که به واسطه نام پدرش به ننکا ملقب است، در حال حاضر در تیم لوندرینا برزیل کار را دنبال می نماید و باید دید چه زمانی راهی لیگ ایران و پرسپولیس خواهد شد تا رقابت با علیرضا بیرانوند را دنبال کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نام و تصویر خرید خارجی پرسپولیس لو رفت ، توافقات نهایی انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام و تصویر خرید خارجی پرسپولیس لو رفت ، توافقات نهایی انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید