چرا باید مدیران خوزستان پروازی باشند؟

به گزارش وبلاگ همسفر، خبرنگاران/خوزستان نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات مدیره شرکت ها چه تحت پوشش وزارت کار و چه وزارت نفت باید بومی استان خوزستان باشند؛ چرا باید مدیران خوزستان پروازی باشند؟

چرا باید مدیران خوزستان پروازی باشند؟

محمد کعب عمیر در نشست شورای اجتماعی خوزستان که امروز (25 دی ماه) با حضور اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی در اهواز برگزار گردید، اظهار کرد: در مورد قراردادهای فصلی کارگران در شرکت هایی که فعالیت مستمر دارند، هنوز هم نوع قرارداد، ساعتی است که انتظار داریم این مساله حل گردد. ماده 154 قانون کار در استان خوزستان به نحو احسن یا اساسا اجرا نشده است.

به گزارش وبلاگ همسفر، وی با اشاره به انتخاب مدیران شرکت های خوزستان از خارج از استان ادامه داد: هیات مدیره شرکت ها چه تحت پوشش وزارت کار و چه وزارت نفت باید بومی استان خوزستان باشند؛ چرا باید مدیران خوزستان پروازی باشند؟ کمیته انتصابات وزارت تعاون همه خوزستانی ها را رد کرد، یا بنا به دلایلی از قبیل استعلام و یا به دلایل دیگر و این در حالی است که نخبگان زیادی در خوزستان داریم که سرمایه های اجتماعی هستند.

نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کار باید در این جلسه حضور پیدا می کرد، از کجا معلوم مصوبات این جلسات اجرایی می گردد؟

وی با اشاره به شرایط مدیریت شرکت نیشکر هفت تپه نیز اضافه نمود: در حال حاضر مدیریت شرکت نیشکر هفته تپه با شرکت نیشکر خوزستان است که انتظار داریم معین تکلیف گردد و به نیشکر خوزستان واگذار گردد.

کعب عمیر در مورد مسائل احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شوش، گفت: به ما گفتند که تنها 72 هزار بیمه شده دارید در حالی که این گزارش، غیرکارشناسی بود و 133 هزار بیمه شده در شوش داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چرا باید مدیران خوزستان پروازی باشند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید مدیران خوزستان پروازی باشند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید