یک غفلت باعث عدم کسب آخرین سهمیه المپیک شد

به گزارش وبلاگ همسفر، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اعلام اینکه روز 18 اردیبهشت ماه برای کسب آخرین سهمیه المپیک راهی مسابقات بلغارستان می شویم، گفت: امید زیادی داریم که در این مسابقات سهمیه های المپیک را تکمیل کنیم. ما در مسابقات اخیر در قزاقستان توانستیم دو سهمیه را به دست آوریم. متأسفانه در وزن 87 کیلوگرم که به نوعی باید خیلی راحت تر سهمیه را کسب می کردیم، یک غفلت باعث شد تا این فرصت را از دست برود.

یک غفلت باعث عدم کسب آخرین سهمیه المپیک شد

وی اعلام کرد: 18 اردیبهشت ماه تیم روانه مسابقات بلغارستان می گردد و امید زیادی داریم که در این مسابقات 6 سهمیه را تکمیل کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد قهرمانی در آسیا نیز گفت: خوشبختانه برای سومین بار متوالی توانستیم مقتدراته عنوان قهرمانی را کسب کنیم. ملی پوشان ما 9 مدال رنگارنگ را به دست آوردند که 4 مدال آن طلا بود.

وی همچنین درباره شرایط اردوی آماده سازی ملی پوشان گفت: با کوشش هایی که از سوی وزارت ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون انجام شده شرایط اردوی تیم ملی مناسب است. ملی پوشان نیز همه کوشش خود را انجام می دهند که بهترین نتیجه را در المپیک کسب نمایند

بنا در انتها در مورد واکسیناسیون کاروان المپیکی کشورمان نیز گفت: اتفاق بسیار خوبی از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شکل گرفت و المپین ها، کادر فنی و ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه دارند توانستند واکسینه شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "یک غفلت باعث عدم کسب آخرین سهمیه المپیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک غفلت باعث عدم کسب آخرین سهمیه المپیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید