11 تا از برترین و مجذوب کننده ترین دیدنی های شرق آسیا

به گزارش وبلاگ همسفر، کشورهایی که در جنوب شرقی آسیا واقع شده اند از کشورهای پر جاذبه جهان هستند این کشورها شامل کشورهای توریستی مهمی همانند مالزی، تایلند، سنگاپور، چین و ژاپن هستند این کشورها در شمار کشورهای پیشرفته هستند و تکنولوژی های زیادی را در خود جای داده اند که موجب ارتقا جنبه توریستی این منطقه نیز شده است. هر یک از این کشورها به تنهایی در شمار یکی از مهم ترین تماشای های شرق آسیا هستند و هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می نمایند بسیاری از این منطقه ها دارای جزایری استوایی می باشند بعلاوه وجود ارتفاعات کوهستانی نیز از دیگر جذابیت های این کشورهای توریستی محسوب می گردد. اقامت در جزیره بالی، تماشا خلیج زیبای هالونگ از نزدیک و تماشای غروب فیلیپین از میان کوه های آتشفشانی می تواند از سوی گردشگران زیادی مورد توجه باشد. خیلی از جهانگردان و گردشگران در ایام تعطیلات به این منطقه ها سفر می نمایند و دوست دارند تا تجربه های جدیدی را در این سفرهای خود به دست بیاورند.

11 تا از برترین و مجذوب کننده ترین دیدنی های شرق آسیا

مهم ترین تماشای های شرق آسیا کدام اند؟

جنوب شرقی آسیا می تواند برای شما جهانگردان عزیز مکان مناسبی باشد سفر به این منطقه می تواند تجربه های منحصر به فردی را در اختیار شما قرار دهد این منطقه دارای مکان هایی محصور نماینده است و از فرهنگی ویژه برخوردار می باشد.

1- توکیو ژاپن:

توکیو شهری زیبا در کشور ژاپن است این شهر بسیار پر جمعیت است و به همین دلیل یکی از شهرهای شلوغ جهان است این شهر زیبا دارای مکان های تماشای بسیار زیادی است و هر ساله گردشگران زیادی را جذب می نماید. این منطقه دارای فرهنگ و رسوم ویژه ای است و در شمار کلان شهرهای مهم در جهان است که امروزه در زیمنه مد و فشن نیز فعالیت های زیادی دارد و می تواند از تماشای های شرق آسیا به شمار آید.

2- چیانگ می تایلند:

این شهر مرکز تایلند و یکی از تماشای های تایلند است و خیلی از گردشگران آن را با وجود بازارهای محلی و رنگارنگ آن می شناسند این منطقه نیز دارای هویت و فرهنگی ویژه و منحصر به فرد است در بازارچه های محلی این شهر می توانید غذاهای محلی را ببینید که مردمان در جشنواره های غذایی تهیه می نمایند.

3- بانکوک تایلند:

شاید یکی از مهم ترین جذابیت ها و تماشای های شرق آسیا منطقه بانکوک در کشور تایلند باشد علت جذابیت های توریستی این شهر وجود رودخانه های بسیار زیبا و تلفیق بناهای کهن و نو می باشد که جذابیت بسیار زیادی را ایجاد نموده اند. این شهر یکی از مقصدهای گردشگری مهم در جهان است و دارای بزرگ ترین بازارهای آسیایی است این شهر دارای مجموعه قصرهای مختلفی است که به علت داشتن معماری خود ارزشمند هستند و متعلق به قرن پانزده می باشند.

4- سی یم ریپ کامبوج:

یکی از شگفتی های واقع در کامبوج این منطقه است که با توجه به پیشرفت های زیادی که در سال های اخیر داشته است دارای مجموعه 100 هتل می باشد در این شهر نیز جذابیت های تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی وجود دارند در این شهر می توانید مجموعه تاریخی ارزشمندی را مشاهده کنید که قدمت تاریخی بالایی دارند.

5- هنگ کنگ چین:

اگر می خواهید از بزرگ ترین مراکز خرید یددن کنید باید سری به شهر هنگ کنگ چین نیز بزنید در این شهر نه تنها به روزترین فروشگاه ها وجود دارند بلکه شاهد پیشرفت عجیب تکنولوژی و فناوری های قدیمی هستید این شهر نیز تلفیقی از جاذبه های نو و قدیمی را در خود جای داده است.

6- هوی آن ویتنام:

این شهر با وجود اینکه یکی از شهرهای کوچک در ویتنام است دارای جذابیت های بسیار زیادی است حال و هوایی که در این شهر وجود دارد می تواند برای شما جالب توجه باشد و جذابیت های زیادی داشته باشد این شهر مقصد گردشگران بسیار زیادی است و با وجود خانه های رنگی خود شناخته شده است این شهر خانه هایی قدیمی و عمارت های تاریخی را در خود جای داده است که می توانید از نزدیک زیبایی های آن را مشاهده کنید این یکی از مکان های تماشای ویتنام است و نگاهی به تماشای های ویتنام در لینک می تواند شما را با جذابیت های بیشتری از این منطقه آشنا کند.

7- کیوتو ژاپن:

شاید بهتر است در میان این همه تماشای های شرق آسیا سری به منطقه کیوتو ژاپن نیز بزنید این شهر قدیمی دارای جذابیت های بسیار زیادی است در طول تاریخ این شهر از جذابیت های زیادی برخوردار بوده است و دارای معابد و مقبره های مختلفی است. بازارهای این شهر دارای سبکی مدرنیته است و در جهانی باستانی با اهمیت است.

8- سنگاپور:

کشور سنگاپور نیز می تواند یکی دیگر از تماشای های مهم در این منطقه باشد این کشور دارای جاذبه های مختلفی و یکی از مهم ترین شهرهای آن نیز سنپگاپور است در این شهر فروشگاه های مختلفی وجود دارند که بسیار مجلل و به روز هستند در معماری بسیاری از برج های این شهر می توانید جذابیت های نوینی را مشاهده کنید. این شهر تکنولوژی بسیار بالایی دارد و یکی از شهرهای به روز و مجلل است.

9- اوبود بالی:

با وجود آرامشی که در این شهر حاکم است می توانید از جاذبه های بسیار زیادی تماشا کنید این شهر سرشار از سلامت و آرامش است این منطقه دارای طبیعتی بسیار بکر و تماشای است و چشم اندازهای خاطره انگیزی دارد. فرهنگی که دراین منطقه حاکم است یکی دیگر از جذابیت های توریستی آن به شمار می آید و تماشا آن ها از نزدیک دارای اهمیت است.

10- لوانگ پرابانگ لائوس:

لوانگ یکی از شهرهای زیبای لائوس است این شهر دارای خیابان های باریکی است بیشتر خیابان های این شهر سنگ فرش شده اند و این موجب جذابیت بیشتر آن ها شده است. در این شهر رستوران ها و هتل های به روزی را مشاهده می کنید که بسیار زیبا هستند.

11- بوهول فیلیپین:

اگر می خواهید جاذبه های طبیعی شگفت انگیز را مشاهده کنید باید سری به فیلیپین بزنید این منطقه دارای جاذبه های منحصر به فردی است اهمیت زمین شناسی و زیست بومی این منطقه بسیار بالا است و دارای تپه های مرتفع و کوهستان ها است بعلاوه این کشور دارای جزایری بسیار زیبا است. همه چیز درباره کشور فیلیپین و معرفی مکان های تماشای فیلیپین در لینک نیز می تواند جذابیت های بیشتری از این کشور را برای شما معرفی کند.

از دیگر مکان های تماشای مهم در این منطقه می توان به لائوس، کامبوج، ویتنام، تایلند، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، میانمار و … اشاره کرد که هر یک از جذبه های توریستی ویژه خود برخوردار می باشند و یکی از مقاصد توریستی مهم هستند.

منبع: دیجیاتور

به "11 تا از برترین و مجذوب کننده ترین دیدنی های شرق آسیا" امتیاز دهید

861 کاربر به "11 تا از برترین و مجذوب کننده ترین دیدنی های شرق آسیا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 تا از برترین و مجذوب کننده ترین دیدنی های شرق آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید