200 فقره نظارت بر تأسیسات اقامتی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

به گزارش وبلاگ همسفر، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 200 فقره نظارت مشترک بر تاسیسات اقامتی و گردشگری استان اجرا شده است.

200 فقره نظارت بر تأسیسات اقامتی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

محمد حسین زاده در بازدید از تاسیسات توریستی شهرستان بویراحمد، گفت: این نظارت ها با هدف رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رضایتمندی توریستان و مسافران نوروزی در مراکز توریستی و اقامتی استان صورت می گیرد.

او می گوید: این نظارت ها به صورت گروهی و با همکاری سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و بهداشت و درمان در تمام شهرستان های استان انجام می گردد.

به گفته معاون توریستی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان، طرح نظارت بر مراکز خدمات رفاهی، اقامتی، تفریحی و تفریح استان تا انتها تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

حسین زاده گفت: در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی و استانداردهای لازم تذکرات لازم به این مراکز داده می گردد تا خدمات مطلوبی به مسافران نوروزی ارائه گردد.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن 250 جاذبه طبیعی، اقلیم چهارفصل، مکان های تاریخی، ویژگی های مردم شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد توریستی کشور آماده پذیرایی از توریستان داخلی و خارجی در ایام مختلف سال است.

بر اساس آمارها کهگیلویه و بویراحمد سالانه پذیرای بیش از سه میلیون تن توریست است.

وبلاگ همسفر کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "200 فقره نظارت بر تأسیسات اقامتی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 فقره نظارت بر تأسیسات اقامتی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید