آنچه باید در سفر 6 روزه مالدیو بدانیم

به گزارش وبلاگ همسفر، شما هم عاشق آب و تفریحات آبی هستید؟ اینجا مختص شماست! جالب است بدانید که 99%کشور مالدیو را آب تشکیل می دهد. فکرش را هم نمی کنید کدام فیلمِ مجذوب کننده و پرطرفدار تاریخ سینمای هالیوود در مالدیو فیلم برداری شده! دوست دارید لحظه ای هیجانِ پرواز بر فراز اقیانوس هند را تجربه کنید و ساعتی بعد در زیر آب با لاک پشت ها عکس یادگاری بگیرید و با ماهی های سرچکشی شنا کنید، حتما سفر به مالدیو را تجربه کنید.

آنچه باید در سفر 6 روزه مالدیو بدانیم

برنامه سفر 6 روزه مالدیو:

  • روز اول: پرواز به سمت ماله
  • روز دوم: مافوشی و دنیای زیر آب
  • روز سوم: مافوشی و سرگرمیات آبی
  • روز چهارم: مافوشی و شنا با کوسه ها!
  • روز پنجم: مافوشی؛ همچنان سرگرمی در آب
  • روز ششم: خاتمه سفر؛ خداحافظی با مافوشی

درباره مالدیو بیشتر بدانید:

  • اگر می خواهید از مالدیو، سرگرمیات و محیط امن آن بیشتر بدانید مطلب مالدیو کشور هزار جزیره را بخوانید.
  • چرا باید به مالدیو سفر کرد؟ مطلب به این 7 علت باید به مالدیو سفر کنیم! را بخوانید.
  • برای آشنایی با آداب و رسوم مردم مالدیو و تماشا پایکوبی محلی آن ها مطلب مالدیوی ها این گونه می پایکوبیند! را بخوانید.
  • پای هالیوود به مالدیو هم باز شد! برای تماشای لوکیشن فیلم برداری پرطرفدارترین فیلم سینما مطلب جنگ ستارگان در مالدیو را ببینید.

روز اول: پرواز به سمت ماله

صبح زود با پرواز از تهران به سمت ماله مرکز مالدیو حرکت خواهیم کرد. پس از رسیدن به شهر ماله برای رفتن به یکی از جزایر دوست داشتنی مالدیو به نام مافوشی سوار قایق های تندرو خواهیم شد. روز اول فرصت برای استراحت و آشنایی با منطقه خواهید داشت. بنابراین پس از رسیدن به محل اقامت مان، می توانید گشتی در مافوشی بزنید.

هیجان سفر به مالدیو با قایق سواری شروع می گردد.

مالدیو منظره غروب زیبایی در سواحلش دارد.

همین طور این فرصت را دارید تا از لوکیشن فیلم استاروارز (Star Wars) تماشا کنید. سواحل مالدیو و اقیانوس هند صحنه فیلم برداری پرطرفدارترین فیلم تاریخ سینمای هالیوود بوده است. صحنه ای که استورم تروپرها (Storm Trooper) ها در حال حمله هستند دقیقا در آ ب های مالدیو فیلم برداری شده.

جنگ ستارگان آن هم وسط مالدیو که پر است از آرامش!

روز دوم: مافوشی و دنیای زیر

با قایق گشتی در دریا و ریزورت های اطراف مافوشی خواهیم زد. در مالدیو بیش از 1000 ریزورت وجود دارد که تمامی آن ها برترین امکانات اقامتی را دارند. نحوه ارائه خدمات در این ریزورت ها بسیار عالی ست. ریزورت ها در واقع هتل های ساحلی هستند که امکانات سرگرمیی رفاهی و بسیاری را برای گردشگران فراهم می نمایند.

.تصور کنید صبح وسط اقیانوس هند و در یکی از این کلبه های مجهز با منظره فوق العاده بیدار شوید

دوست دارید خودتان روی یکی از این مبل ها بنشینید و این منظره زیبا را ببینید؟

کانال های بسیاری بین جزایر مختلف مالدیو وجود دارد که رفت وآمد در اقیانوس از طریق آن ها و از طریق کشتی و قایق صورت می گیرد. در گشتِ روی آب، سواحل مرجانی را خواهید که زیبایی خیره نماینده ای دارد.

قایق سواری سرگرمیی دوست داشتنی در مالدیو است.

در همین روز به سراغ دنیای زیر آب می رویم. فرصت اسنورکلینگ در آب های اقیانوس هند را خواهیم داشت که تجربه بسیار هیجان انگیزی ست. حتی اگر سررشته ای از غواصی و شنا ندارید باز هم این فرصت برای تان فراهم است تا آن را امتحان کنید و به دنیای زیر آب سری بزنید. زیر آب ماهی های رنگارنگ و پر نقش و نگاری را خواهید دید، مثل یک آکواریوم بسیار بزرگ که حالا خودتان درست وسط آن پریده اید!

از غواصی وسط اقیانوس هند لذت ببرید.

بعد از تماشای دنیای زیر آب وقتی حسابی گرسنه شدیم به سراغ ناهار می رویم. ناهار به صورت بوفه خواهد بود، از آشپزخانه مالدیوی لذت ببرید. می توانید این تجربه خوشمزه را نیز به خاطرات سفرتان اضافه کنید.

ماهی غذای اصلی مالدیوی هاست و در پخت آن تبحر خاصی دارند.

روز سوم: مافوشی و سرگرمیات آبی

روز سومِ سفر آزاد هستید و می توانید به صورت اختیاری از سرگرمیاتی مثل پاراسِیل، جت اسکی، فلای بورد، اسنورکلینگ و... لذت ببرید.

با فشار آب پرواز کنید!

پاراسیل نوعی ورزش آبی ست. از طریق یک چتر که به یک قایق موتوری متصل شده به آسمان فرستاده می شوید. قایق موتوری با حرکت خود باعث می گردد تا چتر بالا نگه داشته گردد و شما می توانید از تماشای منظره دریا و ساحل مالدیو از آسمان لذت ببرید. ضمناً پارسیل در مافوشی امکانپذیر است بنابراین نیازی نیست تا به جزایر دیگر بروید.

این لحظه را فراموش نخواهید کرد!

روز چهارم: مافوشی و شنا با کوسه ها!

این روز هم فرصت مناسبی ست تا از دنیای زیر آب و دریا لذت ببرید. در هنگام غواصی می توانید به کوسه نهنگ ها غذا بدهید و ترسی هم نداشته باشید چون کاملا بی خطرند.

فرصت تماشا این ماهی های غول پیکر و بی خطر فقط در مالدیو نصیب تان می گردد.

سعی کنید لاک پشت های جزیره را بیابید و با آن ها در آب های اقیانوس هند شنا کنید.

روز پنجم: مافوشی؛ همچنان سرگرمی در آب

سرگرمیات آبی در مالدیو تمامی ندارد. تا می توانید از فرصت قدم زدن بر روی شن های سفید ساحل مافوشی بهره ببرید و لحظات خاطره انگیزی برای خود بسازید. در روز آخر می توانید ماساژ را هم امتحان کنید. ماساژورهای مالدیو همگی حرفه ای هستند و از تکنیک های خاصی برای این کار استفاده می نمایند. از انواع ماساژهای مالدیوی می توانیم ماساژ سنگ گرم و ماساژ با شن های سپید ساحلی را نام ببریم.

روز ششم: خاتمه سفر؛ خداحافظی با مافوشی

صبح بعد از صرف صبحانه، مالدیو را به مقصد تهران ترک می کنیم. با ساحل مالدیو و دنیای زیر آبش خداحافظی کنید.

لطفا توجه کنید که این یک برنامه عمومی برای تورهای مالدیو است و محتمل است برنامه های آن با تور انتخابی شما متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات دقیق سفر خود بخش برنامه سفر همان تور را مطالعه کنید.

اطلاعات بیشتر درباره تور 6 روزه مالدیو

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ همسفر

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "آنچه باید در سفر 6 روزه مالدیو بدانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه باید در سفر 6 روزه مالدیو بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید