احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین صادر می گردد

به گزارش وبلاگ همسفر، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین اطلاع داد و گفت: افزایش سنواتی و مرحله دوم همسان سازی در احکام جدید لحاظ خواهد شد.

احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین صادر می گردد

مصطفی سالاری در گفت وگو با تسنیم با اشاره به اجرای طرح حذف دفترچه تأمین اجتماعی در مراکز درمانی و بیمارستانی اظهار کرد: این طرح از اواخر سال گذشته اجرا شد و در امسال ادامه خواهد داشت و سازمان تأمین اجتماعی به دنبال ارائه خدمات به موقع به بیمه شدگان است.

وی همچنین درباره افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در امسال گفت: در روزهای پایانی سال گذشته مرحله دوم مناسب سازی شروع شد و به صورت علی الحساب مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان به حساب 3 میلیون و 400 هزار بازنشسته واریز شد و در فروردین ماه حقوق بازنشستگان با افزایش سنواتی و اعمال ماده 96 و مرحله دوم همسان سازی پرداخت خواهد شد.

سالاری ادامه داد: بر همین اساس، احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین صادر و افزایش سنواتی و مرحله دوم همسان سازی در احکام جدید لحاظ خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین درباره راه اندازی مراکز درمانی جدید ملکی سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: یک طرح سطح بندی در سازمان تأمین اجتماعی تعریف شده است که براساس آن متناسب با جمعیت، خدمات متفاوتی به بیمه شدگان ارائه گردد و مبنای آن شاخص های وزارت بهداشت است و در منطقه ای که با کمبود تخت بیمارستانی روبه رو باشیم سازمان تأمین اجتماعی ورود پیدا می نماید.

منبع: فرارو

به "احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید