افتتاح 25 طرح تولیدی منطقه آزاد ارس به وسیله رییس جمهوری

به گزارش وبلاگ همسفر، 25 طرح تولیدی منطقه آزاد ارس با سرمایه گذاری ریالی 10 هزار و 454 میلیارد ریال و ارزی 8.5 میلیون دلار به طور ویدیو کنفرانس امروز پنجشنبه با دستور رییس جمهوری به طور همزمان با سایر منطقه ها آزاد کشور افتتاح شد.

افتتاح 25 طرح تولیدی منطقه آزاد ارس به وسیله رییس جمهوری

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ همسفر، مقدار اشتغال مستقیم این 25 طرح 397 نفر و اشتغال غیرمستقیم 794 نفر می باشد.

سه پروژه اصلی افتتاح شده منطقه آزاد ارس در این برنامه، شامل شرکت آی سو منسوجات ارس در زمینه فعالیت چاپ، تکمیل پارچه تاری پودی، رنگرزی، تکمیل پارچه تاری پودی بوده و با 2 هزار و هشت میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و 8.5 میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی با اشتغالزایی92 نفر افتتاح شد.

شرکت ستاره باران پیشگامان ارس برای بسته بندی روغن زیتون، روغن مایع آفتابگردان و ذرت با سرمایه گذاری یک هزار و 586 میلیارد ریال و اشتغال 10 نفر دیگر طرح افتتاح شده امروز بود.

امروز بعلاوه سالن های نشا و تجهیز گلخانه به نور مصنوعی مجتمع گلخانه ای ارس تارلا امین با سه هزار و 518 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال 31 نفر به بهره برداری رسید.

با راه اندازی این 25 طرح مالی از سوی بخش خصوصی در 2 بخش صنعتی و کشاورزی، زمینه اشتغال یک هزار و 191 نفر از ساکنین این منطقه فراهم شد.

براساس اعلام دبیرخانه شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری-صنعتی و ویژه مالی، امروز 82 پروژه مهم مالی به ارزش بیش از 61 هزار میلیارد ریال با فرمان رییس جمهوری و با هدف رونق فراوری، ایجاد اشتغال و توسعه اجتماعی در پنج منطقه آزاد تجاری و هفت منطقه ویژه مالی کشور افتتاح شد.

این طرح ها در پنج منطقه آزاد تجاری قشم، ارس، کیش، انزلی و ماکو و هفت منطقه ویژه مالی شامل پارسیان، نمین، سهلان، بوشهر، لرستان، لامرد و بجنورد افتتاح شد؛ طرح هایی که سمت و سوی سرمایه­ گذاری را به سمت طرح های صنعتی، عمرانی و کشاورزی سوق می ­دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افتتاح 25 طرح تولیدی منطقه آزاد ارس به وسیله رییس جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 25 طرح تولیدی منطقه آزاد ارس به وسیله رییس جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید