تزیین میز تولد عاشقانه و بهترین تم تولد با سورپلاس

به گزارش وبلاگ همسفر، رپرتاژآگهی - اگر تصمیم به برگزاری یک جشن تولد به یاد ماندنی و شاد برای معشوق خود دارید، ترتیب دادن میز تولدی زیبا و عاشقانه گزینه ای عالی در زمینه برپا کردن چنین جشن تولدی خواهد بود و برای تبریک تولد عالی عمل می نماید. از این روی با ایده های تزیین میز تولد عاشقانه می توانید این شب میهمانی را هر چه باشکوه تر و عالی تر برگزار نمایید. و همچنین از بهترین تم تولد موجود در سورپلاس ایده برای جشن خود داشته باشید.

تزیین میز تولد عاشقانه و بهترین تم تولد با سورپلاس

میز تولد به عنوان مرکز میهمانی و جایی که کیک تولد، ظرف میوه، فینگرفودها و هدیه ها روی آن جای می گیرند، باید زیبایی کامل داشته و به عنوان سمبلی از آن مراسم در چشم بیاید.

از این روی در این مطلب قصد داریم تا به ایده هایی جذاب و جالب برای تزیین میز تولد عاشقانه بپردازیم.

در ادامه برای دنبال کردن تزیین تولد، با سورپلاس همراه باشید.

تزیین میز تولد عاشقانه

  1. برپا کردن میز تولد عاشقانه در فضای باز

اگر موقعیت و فضای آن را داشته باشید که تزیین کیک تولد و میز تولد عاشقانه را در فضای باز انجام دهید، جذابیت فوق العاده ایجاد خواهید کرد. با برپا کردن میز تولد عاشقانه در فضای باز با ترکیب برگ های سبز رنگ و گل هایی که می توانند در محیط حضور داشته باشند، بسیار زیبا به نظر می رسد. به علاوه حال و هوایی که در فضای باز وجود دارد، بسیار جذاب بوده و می تواند به جشن تولد عاشقانه ای که برای آن در تدارک هستید، اتمسفری رمانتیک ببخشد. حتی برای مراسم بله برون نیز تزیین کنید.

  1. استفاده از شمع و گل

برای تزیین میز تولد عاشقانه، استفاده از شمع و گل را نباید فراموش کنید. شمع هایی که برای این میز انتخاب می کنید، می توانند بلند بوده و در جا شمعی های پایه دار قرار بگیرند و یا این که به سراغ شمع های کوتاه در ست های 12 تایی و 24 تایی بروید. این شمع ها را باید در سطح میز به شکلی موزون پراکنده ساخته و با استفاده از آن ها روشنایی عاشقانه ای خلق کنید. به علاوه گل آرایی میز تولد عاشقانه، صندلی ویژه ای خواهد داشت. شما می توانید از گل های تازه و سرخ و سفید برای تزیین میز تولد استفاده نموده و یا به سراغ گل برگ های خشک بروید که می توانند حال و هوای عاشقانه و بی نظیری خلق نمایند.

گل برگ های خشک را روی میز پراکنده نموده و به نوعی فرشی از گل خشک روی میز تولد به وجود آورید. همین طور می توانید این گل برگ ها را به شکلی طراحی کنید که نقشی خاص را نشان دهند. به طور مثال با گل برگ ها عبارت دوستت دارم را روی میز طراحی نموده و یا حرف اول اسم معشوق خود را به یاری آن ها به وجود بیاورید.

  1. بادکنک آرایی

بادکنک آرایی را شاید از تزیینات جشن تولد بچگانه بدانید، اما باور داشته باشید که این سبک از آرایش میز تولد، تنها مختص به بچه ها نیست. بادکنک آرایی میز تولد عاشقانه بزرگسالان، با ترکیب رنگ های ویژه (مانند ترکیب رنگ طلایی - سیاه و نقره ای - سفید و …) ایده هایی عالی خواهند بود. این بادکنک آرایی را می توانید بر فراز میز تولد یا به شکل آویزی دور تا دور آن قرار دهید. به این صورت بهترین شکل از تزیین میز تولد را در اختیار داشته و مدلی انبوه و به زبان خودمانی شلوغ به وجود آورده اید.

  1. به کار بردن تم تولد

با استفاده از تم تولد بزرگسالان، می توانید تزیین میز تولد عاشقانه را به شکلی متفاوت انجام دهید. تم های تولد گوناگونی وجود دارند که هر یک به نوعی برای تزیین فضای برگزاری تولد کارایی دارند. برای انتخاب تم تولد مناسب فرد مورد علاقه و معشوق خود، به سلایق و روحیات او توجه کامل داشته باشید. تم تولد در زمینه های مختلفی عرضه شده و شما به راحتی می توانید تم تولدی انتخاب کنید که در تناسب کامل با روحیات طرف مقابل شما قرار داشته باشد. از این تم تولد برای تزیین میز تولد و به طور کلی فضای جشن بهره برده و یک مراسم به یاد ماندنی و مخصوص خلق کنید.

  1. استفاده از چراغ های ریسه ای

استفاده از چراغ های ریسه ای دیگر گزینه تزیین میز تولد عاشقانه هستند. این چراغ ها نیز در رنگ های مختلفی وجود داشته و می توانید با توجه به دکوراسیون میز و به طور کلی دکوراسیون محیط جشن تولد، رنگ های مختلفی از آن ها را انتخاب کنید. چراغ های ریسه ای را دور تا دور میز و حتی روی سطح آن قرار داده و آن ها را در حالت چشمک زن تنظیم کنید. این چراغ ها باعث می شوند که فضای جشن تولد، حالتی رمانتیک به خود گرفته و فوق العاده جذاب و خاص گردد.

نتیجه گیری

برای تزیین میز تولد عاشقانه می توانید از ایده های گوناگونی یاری گرفته و طراحی آن را بر مبنای سلیقه شخصی خود انجام دهید. شما برای تزیین میز تولد از چه ایده هایی استفاده نموده و کدام ابزار را برای طراحی آن به کار می گیرید؟ به علاوه در سورپلاس می توانید متن تولد پسرم را دنبال نموده و به جشن تولد فرزند خود رونق ببخشید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "تزیین میز تولد عاشقانه و بهترین تم تولد با سورپلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزیین میز تولد عاشقانه و بهترین تم تولد با سورپلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید