خبرنگاران فارس در واکسیناسیون علیه کرونا پیشتاز است

به گزارش وبلاگ همسفر، شیراز- خبرنگاران- استاندار فارس گفت: این استان در زمینه واکسیناسیون گروه های هدف در مقابل بیماری کرونا در کشور پیشتاز است.

خبرنگاران فارس در واکسیناسیون علیه کرونا پیشتاز است

عنایت الله رحیمی،روز آدینه با تشریح جزئیاتی از اجرای طرح واکسیناسیون در این استان اضافه نمود: همچنین این استان ضمن اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا و دستورالعمل های وزارت بهداشت، در مدیریت این بحران عملکرد قابل قبولی داشته و صندلی مناسبی در کشور دارد.

وی ادامه داد: استان فارس از ابتدای سال جاری با واکسینه کردن گروه های هدف معین شده به عنوان استانی پیشرو در این زمینه مطرح شد و نشان داد که فارس نه تنها در امر درمان پیشرو است، بلکه توانسته در شرایط بحرانی علیه بیماری کرونا اقدامات خوبی را به نتیجه برساند.

او گفت: نقش دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جامعه بهداشت و درمان فارس در امر درمان و پیشگیری بر هیچ کس پوشیده نیست و توانستیم با تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت، قوی ترین مدیریت را در کنترل ویروس کرونا داشته باشیم و گواه این موضوع تقدیر رییس سازمان بهداشت جهانی از کادر درمان شیراز است که برگ زرین دیگری در کارنامه این استان است.

رحیمی گفت: با تلاش مسوولان دانشگاه علوم پزشکی فارس بنا داریم که پیشتازی این استان در امر مبارزه با کرونا را تا انتها ریشه کنی این ویروس حفظ کنیم و این نوید را به شهروندان استان می دهیم که تا انتها سال تمام مردم استان در گروه های سنی مختلف و از پیش معین شده علیه این ویروس واکسینه شوند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فارس در واکسیناسیون علیه کرونا پیشتاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فارس در واکسیناسیون علیه کرونا پیشتاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید