دستور روحانی به وزیر اقتصاد درباره بازار بورس

به گزارش وبلاگ همسفر، رئیس جمهور تسریع در واگذاری سهام شرکت های دولتی و امکان حضور همه مردم در این عرصه را اطمینان بخش و مایه خرسندی دانست و بر ضرورت کوشش مسوولان مالی کشور در راستای توسعه این فعالیت ها تاکید نمود.

دستور روحانی به وزیر اقتصاد درباره بازار بورس

به گزارش ایسنا، حسن روحانی روز آدینه درتبادل نظر با دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارائی پس از استماع گزارش وی درباره اقدامات و برنامه های این وزارتخانه در راستای ساماندهی بازار سرمایه گذاری و بورس در کشور تاکید نمود: باید کوشش کنیم بازار بورس و سرمایه به یک تعادل اطمینان بخش برسد تا مردم با خیالی آسوده برای سرمایه گذاری در این عرصه اطمینان کامل داشته باشند.

رئیس جمهور گفت: باید به وسیله فروش اوراق اقتصادی اسلامی برای تامین اقتصادی طرح های عمرانی کشور برنام ریزی و اقدام کنیم.

روحانی با اشاره به اینکه باید به گونه ای برنامه ریزی گردد تا همیشه امکان عرضه سهام شرکت های سودده در بورس فراهم باشد، گفت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق از بازار سرمایه به مردم و استفاده صحیح و مطمئن آن ها از این بازار بسیار حائز اهمیت است و می تواند موجب توسعه کشور و افزایش سرمایه مردم گردد.

فرهاد دژپسند نیز در این تبادل نظر گزارشی از فرایند روش سهام صندوق واسطه گری اقتصادی یکم و برنامه های وزارت اقتصاد و دارائی در زمینه آزادسازی بخشی از سهام عدالت و اقدامات این وزارتخانه در راستای توسعه بازار سرمایه و بورس و تقویت حضور مردم در این عرصه به رئیس جمهور ارائه کرد.

منبع: فرارو

به "دستور روحانی به وزیر اقتصاد درباره بازار بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور روحانی به وزیر اقتصاد درباره بازار بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید