رفع دو نقطه حادثه خیز در کاشان

به گزارش وبلاگ همسفر، دو طرح عمرانی ترافیکی بخش مرکزی کاشان در راستای رفع نقاط حادثه خیز این شهرستان، بهره برداری و کلنگ زنی شد.

رفع دو نقطه حادثه خیز در کاشان

فرماندار ویژه کاشان در حاشیه آیین بهره برداری و کلنگ زنی دو طرح عمرانی ترافیکی همزمان با ششمین روز هفته دولت گفت: رفع نقطه حادث خیز محور سه راهی خرمدشت با صرف اعتبار 450 میلیون تومان برای تجهیزات روشنایی، ترانس، دکل و در کل با هزینه زیرسازی، آسفالت و بهسازی به مبلغ 2 میلیارد تومان اجرا شد.

محمدشریف زارعی با تاکید بر اینکه نقطه حادث خیز در سه راهی خرمدشت پیش از این و قبل از اصلاح تصادفات جرحی و فوتی متعددی داشت اضافه نمود: رفع نقطه حادث خیز در این محور کاهش چشمگیری در تصادفات دارد.

به گفته او، همچنین فرمانداری عملیات اجرایی رفع نقطه حادثه خیز در روستا های نصرآباد جیرویه، جهق و زنجانبر را در راستای کاهش حوادث جاده ای و صرف اعتبار 500 میلیون تومان آغاز کرد.

همزمان با هفته دولت 17 طرح عمرانی و بهداشتی شهرستان با اعتبار 661 میلیارد و 860 میلیون تومان در کاشان کلنگ زنی و بهره برداری می شود.

طرح های کاشان شامل 9 طرح در حوزه عمران و بهسازی شهری، پنج طرح عمران و بهسازی روستایی و عمران راهسازی، حوزه بهداشت و آبرسانی نیز هرکدام یک طرح است.

وبلاگ همسفر اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رفع دو نقطه حادثه خیز در کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفع دو نقطه حادثه خیز در کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید