ساروی: خیلی ها من و محمدیان را با هم اشتباه می گیرند، ملی پوش شوم فقط به طلای المپیک فکر می کنم

به گزارش وبلاگ همسفر، مدعی وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی تاکید نمود که اگر مسافر توکیو گردد در راه کسب طلای المپیک از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ساروی: خیلی ها من و محمدیان را با هم اشتباه می گیرند، ملی پوش شوم فقط به طلای المپیک فکر می کنم

به گزارش وبلاگ همسفر، محمدهادی ساروی دومین میهمان برنامه امروز(شنبه-4 فروردین ماه) دایره طلایی در ارتباط زنده از خانه کشتی، در خصوص کسب سهمیه وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات گزینشی آسیایی گفت: خوشبختانه بعد از آن اردوهایی که پشت سر گذاشتیم و زیر نظر کادرفنی تمرینات خوبی را برگزار کردیم، توانستم در آلماتی کسب سهمیه کنم. در این رقابت ها کشتی های خوبی گرفتم و خدا را شکر علاوه بر سهمیه، مقام اول را هم کسب کردم.

وی در خصوص حریفانش در این رقابت ها تاکید نمود: در گزینشی کشتی گیران ازبک، چین و قرقیزستانی را بردم. مطرح ترین کشتی گیر در بین آنها، حریف قرقیزستانی بود که در یک تورنمنت هم توانسته بود الکسانیان را شکست دهد.

ساروی که در مسابقات جهانی نورسلطان نماینده ایران بود، ادامه داد: قبل از کرونا در مسابقات جهانی شرکت کردم، آن موقع به تازگی از 87 کیلو به 97 کیلوگرم آمده بودم. باوجودی که آماده هم بودم اما متاسفانه نتوانستم مدال بگیرم. بعد از آن در آسیایی مدال طلا گرفتم و وقفهای که به خاطر کرونا در مسابقات ایجاد شد، باعث شد به شرایط بهتری در این وزن برسم. قبلا وزنم نسبت به حریفان پایینتر بود، اما حالا بهتر از قبل هستم. امیدوارم این فرایند رو به رشد را حفظ کنم تا بهترین نتیجه را در آینده بگیرم.

وی در خصوص حریفانش توضیح داد: با بیشتر مدعیان وزن 97 کیلوگرم کشتی گرفتم و مسلما این مسئله در فرایند آماده سازی خیلی تاثیرگذار است. این روزها با کادرفنی کشتی های حریفان درجه یک را دنبال نموده و آنها را بررسی می کنیم تا اگر نماینده کشورمان در المپیک بودم، بهترین کشتی ها را ارائه دهم.

ملی پوش کشتی فرنگی ایران در سوالی در خصوص شباهت چهرهاش با محمدحسین محمدیان گفت: خیلی ها ما را اشتباه می گیرند.

کشتی گیر آملی تیم ملی فرنگی فرایند اردوهای تیم ملی را بعد از بازسازی خانه کشتی خوب دانست و تاکید نمود: افتخار شاگردی استاد بنا را دارم. از او درس های زیادی گرفته ام و از تجربیاتش استفاده می کنم. امیدوارم از این به بعد موفقیت بیشتری کسب کنم.

ساروی با اشاره به مهدی بالی نزدیک ترین حریفش برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک اعلام نمود: مهدی بالی علاوه بر اینکه رقیب است، خیلی هم رفیق هستیم. من و مهدی از جوانان با هم حریف بودیم و امیدوارم پا به پای هم پیش رفته و به هم یاری کنیم.

مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی فرنگی در سرانجام گفت: هر ورزشکاری آرزویش کسب مدال طلا در المپیک است، اگر من هم به المپیک اعزام شوم، از هیچ تلاشی برای کسب خوش رنگ ترین مدال در توکیو دریغ نمی کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ساروی: خیلی ها من و محمدیان را با هم اشتباه می گیرند، ملی پوش شوم فقط به طلای المپیک فکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساروی: خیلی ها من و محمدیان را با هم اشتباه می گیرند، ملی پوش شوم فقط به طلای المپیک فکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید