سپاهان از لحاظ تاکتیکی قوی است، تیم باانگیزه ای داریم

به گزارش وبلاگ همسفر، شاهرخ بیانی در شامگاه یکشنبه نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس در مورد این مصاف گفت: فردا بازی بسیار سختی در اصفهان داریم و تیم سپاهان یکی از برترین تیم های لیگ ما است.

سپاهان از لحاظ تاکتیکی قوی است، تیم باانگیزه ای داریم

وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با دست پر از بازی مقابل سپاهان بیرون بیاییم، می دانیم سپاهان تیمی است که از لحاظ تاکتیکی بسیار خوب است و بازیکنان و نفرات بسیار خوبی را در بین خود دارد و ساختار تیمی بالایی دارد.

مربی تیم فوتبال نساجی توضیح داد: سپاهان با توجه به عملکرد خوب خود در صدر جدول است اما ما نیز تیم بسیار جوان و باانگیزه ای داریم.

داشتن مصدوم اهمیت ندارد

وی تاکید نمود: امیدوارم با عملکرد خوب هر دو تیم فردا یکی از برترین بازی های لیگ را ببینیم، ما فردا با تمام قوا در زمین حاضر می شویم و مطمئنم یک بازی زیبا را انجام می دهیم.

بیانی در مورد داشتن مصدوم یا محروم برای این مصاف گفت: در فوتبال همواره مصدوم داریم، نمی توان گفت مصدوم نداریم اما این موضوع برای ما اهمیت ندارد زیرا همه بازیکنان ماده هستند و حتی بازیکنان بیرون فهرست نیز از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

وی ابراز داشت: می دانیم در بازی فردا سپاهان فوتبال بازی می نماید و ضد فوتبال بازی نمی نماید و فوتبال بر روی زمین و زیبا بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سپاهان از لحاظ تاکتیکی قوی است، تیم باانگیزه ای داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان از لحاظ تاکتیکی قوی است، تیم باانگیزه ای داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید