مقاله: استفاده از کناف برای بازسازی دیوارها

به گزارش وبلاگ همسفر، در مرحله اجرا و نصب کناف احتیاجی به استفاده از ملات گچ و خاک نیست. با استفاده از دیوارپوش کناف می توان عایقی خوب برای صدا و با استفاده از پشم سنگ میان کناف عایقی برای گرما هم ایجاد کرد.

مقاله: استفاده از کناف برای بازسازی دیوارها

از مزایای مهم استفاده از انواع دیوارپوش کناف برای بازسازی ساختمان، مقرون به صرفه بودن آن نسبت به گچ است. سرعت بیشتر در طراحی، نصب و اجرا، دیگر ویژگی بسیار عالی کناف است. اما مهم ترین ویژگی آن شاید امنیت بالاتر کناف در زمان زلزله باشد، چرا که کناف می تواند از وزن مرده ساختمان بکاهد و حداقل 10 برابر نسبت به سازه گچی سبک تر است. علاوه بر سبکی پنل های کناف، نحوه اتصال انعطاف پذیر پنل ها به پروفیل ها هم به گونه ای است که باعث کاهش نیروی زلزله می گردد.

با استفاده از نور پردازی در میان پنل های کناف می توان جلوه زیبایی به دیوارهای خانه داد. کناف طرح ها و رنگ های متفاوتی دارد. کناف همچنین قابلیت رنگ آمیزی و اجرای انواع قوس و برش را دارد و برای هر سلیقه و هر کاربردی مناسب است. کناف در برابر آتش سوزی مقاومتی در حدود 3 ساعت دارد.

کناف نام یک شرکت و برند آلمانی فراوری کننده دیوارهای پیش ساخته شبه گچی است. کناف نسل جدیدی از گچ است، اما مزایای بیشتری نسبت به گچ دارد. امروزه از انواع دیوارپوش های کناف برای بازسازی ساختمان، دکوراسیون یا تغییر کاربری محیط های مسکونی یا اداری استفاده می گردد.

منبع مقاله: استفاده از کناف برای بازسازی دیوارها

به "مقاله: استفاده از کناف برای بازسازی دیوارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: استفاده از کناف برای بازسازی دیوارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید