هدست واقعیت مجازی اپل به واقعیت نزدیک می گردد

به گزارش وبلاگ همسفر، به گزارش مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، اپل به تازگی یک هدست واقعیت مجازی تازه در مقابل هیئت مدیره خود به نمایش گذاشته است. طبق گزارش بلومبرگ، نه تنها اعضای هیئت مدیره هدست تازه Apple VR را مشاهده و آنالیز نموده اند، بلکه مهندسان این شرکت نیز سخت در تلاشند تا سیستم عامل rOS را برای این ابزار پوشیدنی توسعه دهند.

هدست واقعیت مجازی اپل به واقعیت نزدیک می گردد

به گزارش وبلاگ همسفر، تیم کوک مدیر عامل اپل و هفت عضو هیئت مدیره از نزدیک با هدست نو VR این شرکت آشنا شدند. با توجه به اینکه اعضای هیئت مدیره اپل معمولا هر محصولی را پیش از ارائه آنالیز می نمایند، بلومبرگ احتمال نزدیک شدن به عرضه این هدست را اظهار داشت.

توسعه این محصول مدتی است که شایعه شده است و طبق گزارش ها از سال 2015 به وسیله اپل در حال توسعه است. اطلاعاتی در مورد ظاهر و ویژگی های آن وجود ندارد و ممکن است هفته ها، ماه ها و یا سال ها تا عرضه آن فاصله داشته باشیم. فرو رفتن در سخت افزار واقعیت مجازی با مخالفت ها و اختلافات بین مدیران اپل، از جمله جانی آیو، مدیر سابق طراحی اپل، بحث برانگیز بوده است. هدست آینده اپل از دو فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده استفاده می نماید. این هدست زمانی که عرضه گردد، احتمالا زیست بوم VR پوشیدنی را متزلزل خواهد نمود. این فضا امروزه تا حدی تحت سلطه عینک های Oculus متا است.

متا با دنیای متاورس سر و صدای زیادی به پا نموده است و ما را به آینده خیره نماینده سایبرپانک امیدوار ساخته است. به نظر می رسد جاه طلبی های اپل با ارائه این هدست نه تنها در حال افزایش است، بلکه به تاریخ انتشار آن نیز روز به روز نزدیک تر می شویم. با توجه به گفته بلومبرگ در مورد کارکردن نزدیک به 2000 کارمند بر روی این هدست، حتی شاید زودتر شاهد عرضه آن باشیم.

منبع: wired

منبع: فرارو

به "هدست واقعیت مجازی اپل به واقعیت نزدیک می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدست واقعیت مجازی اپل به واقعیت نزدیک می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید