مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ضعف امنیتی استوری های اینستاگرام تا به روزسانی گوشی های شیائومی به اندروید Q نسخه بتا

به گزارش وبلاگ همسفر، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ضعف امنیتی استوری های اینستاگرام تا به روزسانی گوشی های شیائومی به اندروید Q نسخه بتا

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اگر تصور می کنید استوری های شما پس از بیست و چهار ساعت واقعا از بین می روند سخت در اشتباهید. درواقع استوری های شما در یک پایگاه داده ناشناس ذخیره می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اطلاعاتی تازه از گوشی می 9S منتشر شده که نشان می دهد این گوشی باتری بزرگتری نسبت به آن چه تا پیش از آن تصور می شد دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هواوی اوایل امروز سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS را معرفی کرد. این سیستم عامل پلتفرمی خاص خود دارد و طبق گفته یکی از نمایندگان هواوی در توییتر، این شرکت در حال آماده سازی میت 30 لایت به عنوان نخستین گوشی هوشمندی است که این سیستم عامل را اجرا می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل در جریان کنفرانس امنیتی سال جاری بلک هات در لاس وگاس خاطرنشان کرد که به هر فردی که نقص امنیتی مهمی را در نرم افزارهای این شرکت پیدا کند مبلغی بالغ بر 1 میلیون دلار برنده خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هر بار یک به روزرسانی تازه برای نسخه های مختلف سیستم عاملها ارائه می گردد، انتظار می رود که عملکرد کلی این سیستم عاملها بهبود یابد. اما گاهی بعضی از ویژگی ها آنطور که انتظار می رود قدرتمند نیستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی های ردمی K20 Pro و می9 دو گوشی شیائومی هستند که به روزرسانی اندروید Q نسخه بتا را دریافت نموده اند.از زمان به روزرسانی اندروید Q بسیاری از شرکت ها، گوشی های خود را به این نسخه به روزرسانی نموده اند و اکنون نوبت به شیائومی رسیده که این نسخه را روی دو گوشی خود اجرا کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ضعف امنیتی استوری های اینستاگرام تا به روزسانی گوشی های شیائومی به اندروید Q نسخه بتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ضعف امنیتی استوری های اینستاگرام تا به روزسانی گوشی های شیائومی به اندروید Q نسخه بتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید