یک ستاره دیگر از دست استقلال پرید ، عصبانیت نکونام ؛ هر کسی را می گویم ...

به گزارش وبلاگ همسفر، ستاره فصل قهرمانی استقلال به علت مبلغ بالای رضایت نامه شرایط بازگشت به جمع آبی ها را ندارد.

یک ستاره دیگر از دست استقلال پرید ، عصبانیت نکونام ؛ هر کسی را می گویم ...

به گزارش وبلاگ همسفر، امیرحسین حسین زاده در فصل منجر به قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، جزو مهره های کلیدی فرهاد مجیدی بود که درخشش او در نخستین سال بازی برای آبی ها موجب شد تا مورد توجه باشگاه شارلروا بلژیک قرار بگیرد و لژیونر گردد، اما اکنون کوشش جواد نکونام برای بازگرداندن او بی ثمر مانده است.

نکونام به علت جدایی قطعی محمد محبی و مهدی قایدی که بخاطر مبالغ بالای درخواستی که به وسیله باشگاه های سانتا کلارا پرتغال و شباب الاهلی امارات رخ داد، از مدیران باشگاه استقلال درخواست جذب امیرحسین حسین زاده را از شارلروا داشت، اما ظاهرا این انتقال هم رقم نمی خورد تا یک وینگر دیگر از دست این سرمربی برود.

امیرحسین حسین زاده که در فصل اخیر ژوپیر لیگ بلژیک 23 بار به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، برای بازگشت به جمع آبی ها علاقه مند است ولی ظاهرا باشگاه شارلروا برای بازگشت این بازیکن به ایران و صدور رضایت نامه اش مبلغ 800 هزار دلار درخواست نموده و این موضوع را جواد نکونام تایید نموده است.

جواد نکونام با بیان اینکه باشگاه استقلال به او گفته امیرحسین حسین زاده گران قیمت است، عنوان نمود: هر کسی را می گوییم، می گویند گران است. خب حداقل حسین زاده را بگیرید که بازیکن ایرانی است و برای باشگاه خودمان بوده است. شارلروا 800 هزار دلار می خواهد چون سه سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.

سرمربی استقلال با بیان اینکه این باشگاه می تواند با جذب حسین زاده در این فصل و فروش او در سال آینده کسب عایدی کند، ابراز کرد: باشگاه بلژیکی می خواهد از فروش حسین زاده به استقلال کسب عایدی کند و به همین علت احتیاج است تا مدیران باشگاه با طرف بلژیکی مذاکره داشته باشند. من با حسین زاده صحبت کردم و می دانم عاشق استقلال است و دوست دارد برگردد، اما شرایط فراهم نیست.

منبع: همشهری آنلاین

به "یک ستاره دیگر از دست استقلال پرید ، عصبانیت نکونام ؛ هر کسی را می گویم ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ستاره دیگر از دست استقلال پرید ، عصبانیت نکونام ؛ هر کسی را می گویم ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید