بهداشت دهان و دندان

آوازخواندن علی نصیریان در تولد 88 سالگی

احمد مسجدجامعی قائم مقام رئیس مرکز دایرةالمعارف بزرگ اسلامی ایران، در ویدیویی که در کانال اینستاگرام خود منتشر نموده است نوشت: توفیق یافتم تا به مناسبت زادروز 88 سالگی استاد علی نصیریان و روز پدر به ملاقات این پیشکسوت تأتر و سینما بروم.

17 بهمن 1401

عکس ، چیز عجیبی که از دهان مار نگون بخت بیرون آمده!

در نگاه اول به نظر می رسد مار خودش را گاز گرفته اما حقیقت عجیب تر از چیزی است که به نظر می رسد!

13 مهر 1401

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ایران هلث برگزار می شود

در نمایشگاه بین المللی ایران هلث برگزار می شود، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون اختصاصی برای شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه نیز برپا خواهد شد.

6 تیر 1401

لیزینوپریل، کاربردها و عوارض

لیزینوپریل دارویی است که برای درمان فشار خون و نارسایی قلب به وسیله پزشک تجویز میشود. در این مقاله به کاربردها و عوارض این دارو اشاره خحواهیم کرد.

12 آبان 1400

ویار، شکایت شایع دوران حاملگی

ویار شایع ترین،بیماری گوارشی درسه ماهه اول بارداری است و معمولا در50تا 90 درصد خانم های باردار ایجاد می گردد.دلیل ویار تغییرات هورمونی بدن در دوران بارداری می باشد .عارضه فوق اغلب در حدود هفته 17 بارداری بر طرف می گردد .معمولا خانمهای مبتلا به تهوع صبحگاهی...

8 مهر 1400

بهره برداری از طرح های مرکز قلب شهید رجایی با حضور وزیر بهداشت

خبرگزاری خبرنگاران- در بیستمین آیین پویش ره سلامت و با حضور وزیر بهداشت، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، استاندار تهران، معاون سازمان برنامه و بودجه و معاونین درمان و توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، پروژه های مرکز قلب شهید رجایی تهران...

15 فروردین 1400

عکس روز ، کشتی نظامی بیمارستانی برای کرونا

کشتی بیمارستانی کامفورت نیروی دریایی آمریکا در رودخانه هادسن حرکت می کند تا در نیویورک پهلو بگیرد و به مقابله با شیوع کرونا در این شهر کمک کند.

29 اردیبهشت 1399