سریال و پخش خانگی

چرا مرورگرها فضای زیادی از رم را اشغال می نمایند؟

مرورگرها مدت هاست که به خاطر مصرف بیش از حد حافظه رم معروفیت پیدا نموده اند. با یک جستجوی ساده می توان صدها میم و پست در انجمن ها را در خصوص استفاده بالای رم به وسیله مرورگرها، حتی هنگام نمایش وب سایت های ساده، پیدا کرد.

19 فروردین 1403

پخش یک سریال کره ای تازه از امشب

سریال تازه دکتر یوهان در ژانر پزشکی و درام از امشب از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

4 اردیبهشت 1402

ماجرای سانسور نون خ و عذرخواهی سعید آقاخانی از بیننده ها

سریال نون خ پس از یک هفته تعطیلی از امشب (یکشنبه) با پخش قسمت نو روی آنتن می رود. شامگاه شنبه ـ 26 فروردین ماه ـ هم خلاصه 14 قسمت قبلی پخش شد.

27 فروردین 1402

آوازخواندن علی نصیریان در تولد 88 سالگی

احمد مسجدجامعی قائم مقام رئیس مرکز دایرةالمعارف بزرگ اسلامی ایران، در ویدیویی که در کانال اینستاگرام خود منتشر نموده است نوشت: توفیق یافتم تا به مناسبت زادروز 88 سالگی استاد علی نصیریان و روز پدر به ملاقات این پیشکسوت تأتر و سینما بروم.

17 بهمن 1401

اسکار و پزشکی ، بررسی فیلم اتاقک غواصی و پروانه ، سندرم قفل شدگی چیست؟

فیلم هایی که به نحوی به بیماری های عصبی - روانپزشکی اشاره داشته باشند،پتانسیل زیادی برای مطرح شدن عوامل ساختشان دارند. علت چنین چیزی روشن است، این بیماری ها چنان زندگی یک فرد را دستخوش دگرگونی می کنند و چنان تغییری در روابط بین فردی ایجاد می کنند که به...

17 آذر 1401

هر آن چه از انیمیشن ماشین های 4 و اسپین آف پیکسار می دانیم

فرنچایز ماشین ها برای پیکسار بسیار پیروز بوده، اما سوالی که پیش می آید این است که آیا دنباله ماشین های 4 اصلا ساخته خواهد شد؟ بنابراین در پاسخ به این سوال ما در اینجا می خواهیم تمام اطلاعاتی را که در این خصوص داریم با شما در میان بگذاریم.

17 تیر 1401

قصه ابراهیم مینی سریال شب های قدر

خبرگزاری خبرنگاران-احمد معظمی مینی سریال قصه ابراهیم را برای شب های قدر ماه رمضان سال جاری کارگردانی می نماید.

3 تیر 1401

آمادگی تیپاکس برای ورود به بازار کتاب، کار فرهنگی به حمایت دولتی احتیاج دارد

خبرنگاران، نقش شرکت های پستی، در روزگار مدرن اهمیت زیادی پیدا نموده است. خرید در دنیای مجازی با این شرکت ها معنا پیدا می نماید، زیرا در هر خرید، باید بسته ای از طرف شرکت یا فردی به دست فرد دیگر برسد. در این میان، مجازی شدن بازار کالاهای فرهنگی، از جمله...

15 اردیبهشت 1401

کدام جاذبه های گردشگری مجذوب کننده نیستند؟

مسافران از جاهایی می گویند که ارزش تماشا نداشت و تنها در تبلیغات مجذوب کننده بودند.

12 اسفند 1400

خانه حسرت برانگیز همسر شاهرخ استخری

خبرنگاران: سپیده بزمی پور، همسر بلاگر شاهرخ استخری در منزل لاکچری شان در تهران فیلمی را منتشر کرد.

13 بهمن 1400

رونمایی مازیار فلاحی از همسر خیلی جوانتر و دختر 14 ساله اش !

خبرنگاران: مازیار فلاحی به مناسبت تولد دخترش از او رونمایی کرد.

29 مهر 1400

معرفی سریال چَپِلویت؛ کابوس کرم ها در شهر پوسیده

پسرک در حال دعا کردن برای جانش است، در حالی که پدر دیوانه قبر او را بیرون خانه کنده و فریادزنان در پی او می گردد. پدر می گوید: خون، خون می طلبد و با بیل به سر پسرش ضربه می زند و او را در قبر می اندازد. اما مرگ در آن شب هراس انگیز سرنوشت او نیست. سریال چَپِلویت...

16 مهر 1400

چرا شکیبایی و عبدی بی جایگزین هستند؟

سینما سینما/ هر بازیگر روایتگر تجربه های زیسته خود در عرصه نقش آفرینی است و هر نقشی که ایفا می نماید برآمده از تکه ای از وجود اوست . به واقع اگر هر شخصیت سینمایی و تلویزیونی نِشسته در کارنامه هر بازیگر را براساس همان تجربه زیسته اش، سبک زندگی اش، گفتمان...

12 مرداد 1400

فراخوان سومین رویداد انیمیشن رویازی منتشر شد

تهران (پانا)- سومین رویداد انیمیشن رویازی به همت حوزه هنری و با هدف شناسایی و معرفی انیمیشن سازان مستعد، آبان 1400 در تهران برگزار خواهد شد.

7 مرداد 1400

تلویزیون در مقابله با رقبا تصمیم گرفت فقط قارچ گونه سریال فراوری کند ، مجموعه سازان باکیفیت کوچ کردند

مازیار معاونی می گوید شروع افت بیننده های آثار نمایشی تلویزیون که در واقع افت کل تعداد بینندگان قاب تلویزیون را دربرداشته است، مربوط به دوران ریاست عبدالعلی علی عسکری رییس وقت سازمان صداوسیما نیست بلکه این داستان از زمان ریاست عزت الله ضرغامی شروع...

27 تیر 1400

رایا و آخرین اژدها شیوه جدید (و بهتر) شاهزاده های دیزنی را ادامه می دهد

رایا و آخرین اژدها (Raya & The Last Dragon) بر اساس روایتی جدید از پرنسس های نوظهور دیزنی یعنی فروزن و موانا ساخته شده است که این امکان را به رایا می دهد تا بدون داشتن ماجرایی عاشقانه تبدیل به قهرمان داستان شود.

12 اردیبهشت 1400

پیغام تسلیت رییس صداوسیما در پی درگذشت محمد ابوالحسنی

رییس سازمان صداوسیما و مدیر شبکه سه سیما در پیغام های جداگانه ای، درگذشت محمد ابوالحسنی، هنرمند نام آشنا در عرصه پویانمایی را تسلیت گفتند.

1 اردیبهشت 1400

واکنش بهرام افشاری به حذف سارا و نیکا از پایتخت

تهران (پانا) - بازیگر نقش بهتاش فریبا با انتشار پستی در صفحه شخصی اش به حذف کاراکترهای سارا و نیکا از پایتخت انتقاد کرد.

18 دی 1399

توضیحات محمدحسین لطیفی درباره اجرای هفت

محمدحسین لطیفی با تاکید بر اینکه از اجرای هفت انصراف نداده است، در عین حال حفظ شأن مهمان را بر جنجالی بودن برنامه ارجح دانست.

20 آذر 1399

رائد فریدزاده: دوره متفاوتی را در بخش بین الملل جشنواره33 تجربه می کنیم

تهران (پانا) - مدیر بخش بین الملل جشنواره سی و سوم با اشاره به این که دوره متفاوتی را در این بخش جشنواره پیش رو داریم، گفت: فیلم های این دوره در بخش بین الملل، از کشورهای مختلف دنیا و بر اساس تعاملات بازارهای دنیای و بازارهای آنلاین سال جاری، انتخاب شده...

29 آبان 1399
تعداد: (23)