این پدر گیمر 9 ساعت تمام در حین گیم یادش رفته بود که پوشک بچه اش را عوض کند و در عوض سعی کرد که همه تقصیرها را به گردن همسرش بیندازد!

به گزارش وبلاگ همسفر، واقعا کار دشواری است که هم شاغل باشید و هر فرزند خود را به خصوص در دوره شیرخواری و اوایل کودکی بزرگ کنید. ایجاد تعادل بین اولویت های کار و خانه، انجام وظایف متعدد، رساندن بچه ها به مدرسه به موقع، و مراقبت از نوزاد تازه متولد شده، همه اینها دشوارند در حالی که سعی می کنید خودتان در این فرایند طولانی سلامت روانی و جسمی خود را حفظ کنید.

این پدر گیمر 9 ساعت تمام در حین گیم یادش رفته بود که پوشک بچه اش را عوض کند و در عوض سعی کرد که همه تقصیرها را به گردن همسرش بیندازد!

خوشبختانه، بسیاری از مادرها و پدرها با حمایت از یکدیگر، یاری کردن و تقسیم مسئولیت ها به طور مساوی، از این دوران گذر می نمایند. اما همواره اینطور نیست.

در شبکه اجتماعی ردیت یک زن 35 ساله پس از یک خشم بسیار ناشی از بی توجهی شوهرش به بچه هاشان به علت یک بازی ویدیویی بود، ماجرایش را روایت نموده و هدایت خواسته است.

همسر او به تدریح آغاز به صرف زمان بیشتری برای گیم می کرد و فراموش نموده بود از خود و خانواده مراقبت کند.

اما مرد می گفت که چیزی نیست و او حواسش است که بیش از حد گیم بازی نکند، زن هم به میزان کافی به او اعتماد کرد تا زمانی که او در محل کار است همه چیز را زیر نظر او بگذارد.

اما یک روز وقتی زن به خانه آمد و متوجه شد که دختر 6 ماهه اش به مدت 9 ساعت پوشک اش عوض نشده، در حالی که هک همسرش مشغول گیم شد از اعتماد به شوهر گیمرش پشیمان شد.

نوزاد 6 ماهه گریه می کرد و زن متوجه شد که شوهرش فراموش نموده است که از او مراقبت کند زیرا او مشغول گیم بوده.

پدر و مادر شدن همراه با شادی های بی کرانی است، اما سهم زیادی از مسئولیت و چالش را هم متوجه شما می نماید. از آنجایی که والدین شاغل در ایجاد تعادل بین زندگی کاری و خانگی خود با مسائل بیشتری روبرو هستند، تقسیم بار به طور عادلانه برای رفاه بچه ها، شریک زندگی و خودشان بسیار مهم است. با این حال، گفتن این کار آسان تر از انجام آن است. در بسیاری از خانواده هایی که هر دو طرف به طور تمام وقت کار می نمایند، مادران وظایف روزانه بیشتری را در اداره خانه برعهده دارند.

از آنجایی که هنوز از زنان انتظار می رود بخش عمده ای از مراقبت از بچه ها و کارهای خانگی را انجام دهند، تقسیم عادلانه وظایف برای زوج ها چقدر اهمیت دارد؟

یک کارشناس به نام سام اوون، شرح می دهد که هر دو شریک باید احساس قدردانی نمایند و بدانند که شریک زندگی آنها برای یاری به برقراری یک رابطه شاد در کنارش وجود دارد.

او که نویسنده کتاب روابط شاد: 7 قانون ساده برای ایجاد هماهنگی و رشد است،می گوید که در پی تعادلی باشید که برای هر دوی شما عادلانه باشد. حتی اگر از نظر فنی این وظایف بر اساس مشاهده یک ناظر خارجی برابر به نظر نرسند، اما ممکن است به علت نقاط قوت و ترجیحات شما، تقسیم مناسبی برای شما به نظر برسد. در نهایت، شما باید قوانینی را در رابطه بیافرینید که صرف نظر از اینکه جامعه چه فکری می نماید، برای شما دو نفر موثر باشد.

زمانی که شرکای زندگی خود را تحمل نمی کنید یا برای وقت همسر خود به میزان زمان خود ارزش قائل نمی شوید، معمولا جرقه مشاجره می گردد. با گذشت زمان، این امر منجر به رنجش و در نهایت منجر به جدایی یا طلاق می گردد.

این مربی روابط شرح می دهد که چنین رفتارهای خودخواهانه، همانطور که در خبر بالا ذکر شده، نشان دهنده عدم علاقه کامل به کودک و کانون خانواده است که باید به آن توجه گردد.

اوون اضافه نمود: ممکن است آن مرد عمداً رابطه را به امید خاتمه دادن به آن، یا بهتر است بگوییم، به این امید که در نهایت به خاتمه برسد به این سو کشانده. این می تواند یک علامت هشدار اولیه از یک جدایی یا طلاق طولانی مدت باشد.

این واقعیت که شوهر به خاطر یک بازی ویدیویی از بچه هاش غافل شد و سپس همسرش را به خاطر یادآوری نکردن کارهایی که قرار بود انجام دهد سرزنش کرد، بحث بیشتری را طلب می نماید.

به گفته اوون، شرکای خوب هرگز انجام کاری را که برای عزیزانشان مهم است فراموش نمی نمایند. بنابراین، اگر شریک زندگی شما عادت دارد کاری را انجام ندهد، به هر بهانه ای، و حتی بدتر از آن، شما را به خاطر آن سرزنش می نماید، رفتارهای او به شما می گوید که به میزان کافی برای ایجاد یک رابطه شاد و سالم با شما اهمیتی نمی دهد.

اوون به کسانی که با فرد بی توجهی سر و کار دارند توصیه نموده به یک مشاور مراجعه نمایند. چون به احتمال زیاد، آنها در یک رابطه سمی هستند، چه با یک خودشیفته سر و کار داشته باشید یا یک سوء استفاده نماینده خودشیفته.

تقصیرکارهای همیشگی معمولاً مشکل حافظه ندارند، آنها یا مشکل دیگر یا مشکل تعهد دارند و می خواهند رابطه خاتمه یابد، ممکن است این را نپذیرند. اگر آنها فکر شما را دستکاری می نمایند یا توهین می نمایند، اگر پاسخ های درست یا منطقی نمی دهند، به طور شهودی حقیقت را بر اساس رفتار تکراری آن ها به جای حرف هایشان، برای خودتان پیدا کنید.

منبع: یک پزشک

به "این پدر گیمر 9 ساعت تمام در حین گیم یادش رفته بود که پوشک بچه اش را عوض کند و در عوض سعی کرد که همه تقصیرها را به گردن همسرش بیندازد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پدر گیمر 9 ساعت تمام در حین گیم یادش رفته بود که پوشک بچه اش را عوض کند و در عوض سعی کرد که همه تقصیرها را به گردن همسرش بیندازد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید