فراوری خودروی برقی که با یک بار شارژ 650 کیلومتر طی می نماید

به گزارش وبلاگ همسفر به نقل از دیجیتال ترندز، نمونه اولیه خودروی لوسید ایر در سال 2016 فراوری شد و به علت موتور 1000 اسب بخاری و امکان طی کردن 650 کیلومتر راستا با یک بار شارژ به سرعت مورد توجه نهاده شد.

فراوری خودروی برقی که با یک بار شارژ 650 کیلومتر طی می نماید

لوسید موتورز در اواخر سال 2016 از تأسیس کارخانه ای در آریزونای آمریکا برای فراوری انبوه لوسید ایر اطلاع داد اما تکمیل این کارخانه در سال 2017 به دنبال کمبود بودجه متوقف شد. بعد از مدتی با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری عربستان سعودی فرایند تکمیل این کارخانه ادامه یافت و لوسید موتورز امیدوار است تا قبل از سرانجام سال 2020 بتواند پیش فراوری خودروهای لوسید ایر را شروع کند.

پیتر راولینسون مدیرعامل لوسید موتورز می گوید خودروی برقی فراوریی این شرکت در مقایسه با فراوریات تسلا بهره وری و کارآیی بیشتری خواهند داشت و به عنوان مثال کل وزن بخش تأمین نیروی موتور این خودرو 73 کیلو است که رقمی استاندارد برای خودروهایی با موتور 600 اسب بخاری و نه 1000 اسب بخاری است.

وی همچنین از نصب باتری 180 کیلووات ساعتی بر روی خودروی لوسیدایر اطلاع داده و افزوده که از هم اکنون سفارش های خرید این خودرو از ژاپن و آمریکا دریافت شده که فراوری آنها در کارخانه 200 هکتاری این شرکت انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فراوری خودروی برقی که با یک بار شارژ 650 کیلومتر طی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری خودروی برقی که با یک بار شارژ 650 کیلومتر طی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید