سگ هار آقای بوشمن؛ نگاهی به کرالر یک میلیون دلاری برابوس

به گزارش وبلاگ همسفر، نام برابوس همیشه به عنوان یکی از تیونرهای صاحب نام مرسدس بنز از اعتباری بالا برخوردار بوده است. از گذشته تا امروز، برابوس در کنار فراوری محدود بعضی مدل های اختصاصی، اقدام به بازمهندسی نسخه های AMG نموده که البته این بار داستان فرق دارد زیرا در برابوس 900 کرالر شما با یک شاسی بلند متفاوت و قدرتمند در قامت یک باگی روبرو می شوید که از ظاهر و باطنی خاص برخوردار است. این آفرودر باگی به علت سبک و سیاق خاص طراحی بدنه و بعضی مشخصه های فنی قطعا خودرویی خیابانی نیست، اما برای عشاق کویرنوردی و مسیرهای سنگلاخ و سخت بسیار مناسب است.

سگ هار آقای بوشمن؛ نگاهی به کرالر یک میلیون دلاری برابوس

برابوس کرالر یا خزنده تنها به تعداد 15 دستگاه فراوری می گردد و همین تیراژ ناچیز فراوریی باعث شده تا قیمت 945 هزار دلاری را برای خود به ثبت برساند، عددی که به نظر برای یک برابوس باگی نه چندان زیبا خیلی معقول به نظر نمی رسد تا نظر خاص پسندان چه باشد!

قبلی 1 از 3 بعدی

در طراحی بدنه رگه هایی از مرسدس G کلاس به وضوح قابل مشاهده است، اما فراموش نکنیم که این شباهت ها به گریل و چراغ های گرد جلو محدود می گردد و زیرساخت بدنه، شاسی و فنربندی و تعلیق خودرو به طور کامل برای این مدل طراحی و مهندسی شده است. محاسبات شاسی نردبانی مستقل این مدل بطور کامل به وسیله تیمی از مهندسین مرسدس و برابوس اجرا شده و به منظور کاهش وزن هر چه بیشتر، در ساخت قطعات آن از فیبرکربن استفاده شده است.

با توجه به کلاس باگی بعضی الزامات خاص طراحی در این مدل لحاظ شده که شامل حذف درب ها، یک اسپیس فریم فلزی مقاوم با رنگ قرمز در کنار گلگیرهای پهن و متورم، ورودی های هوای بزرگ، ورودی هوای روی درب موتور، لایت بار بالای شیشه جلو، بال عقب و اگزوزهای جانبی در کنار رینگ و تایر ویژه این مدل را شامل می گردد، اما در پس چهره خاص و متفاوتش، کرالر با فاصله 530 میلی متری کف از سطح زمین یک آفرودر بلند قد محسوب می گردد که با توجه به محورهای قابل انعطاف، تایرهای قطور و تعلیق و یاری فنرهای قابل تنظیم در کنار رینگ های 20 اینچی Monoblock HD و تایرهای سفارشی آفرود Maxxis Razr امکان عبور از هر مسیری را دارد.

جدیدترین آگهی های مرسدس بنز

قبلی 1 از 2 بعدی

و اما در زیر درب موتور این غول بیابانی، با یک پیشرانه AMG روبه رو هستیم که مانند همواره به وسیله برابوس پیش از این تقویت شده بود. این موتور تویین توربو V8 با حجم 4.5 لیتری خود 888 اسب بخار قدرت دارد که در برابوس 900 کرالر گشتاور به 1,050 نیوتن متر محدود شده است و قدرت ذکر شده به وسیله جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ ها منتقل می گردد که در کنار سیستم قفل کننده دیفرانسیل باعث می گردد تا در شرایط خاص به یاری آن بتوان هر نوع مسیری را به راحتی پشت سر گذاشت.

در داخل کابین خودرو نیز با چهار جایگاه مجزا از جنس فیبرکربن که با پارچه قرمزرنگ پوشیده شده روبه رو هستیم و علی رغم آنکه به ظاهر با یک آفرودر جان سخت و سنتی روبرو هستیم، اما همچنان دو صفحه نمایش نسبتا بزرگ بر روی داشبورد داریم که در کنار جلوآمپر دیجیتال و سامانه تنظیمات خودرو در کنار یک صفحه نمایش ضدآب و مقاوم در برابر دما جهت نمایش سیستم مکان یابی، امکاناتی نظیر چهار کلاه ایمنی فیبرکربنی و یک سیستم ارتباطی بی سیم دوطرفه هم به مالکان این خودرو ارائه می گردد تا همه سرنشینان این خودرو آماده یک آفرود مجذوب کننده و سریع باشند. و در انتها باید بدانیم که این غول بیابانی برابوس 945 هزار دلار قیمت دارد که از اکثریت محصولات پرمیوم برابوس هم گران تر است.

خرید و فروش و قیمت مرسدس بنز

جدیدترین آگهی های مرسدس بنز
منبع: دیوار

به "سگ هار آقای بوشمن؛ نگاهی به کرالر یک میلیون دلاری برابوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سگ هار آقای بوشمن؛ نگاهی به کرالر یک میلیون دلاری برابوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید