شرایط فروش اقساطی یک خودرو اعلام شد ، قیمت، مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل

به گزارش وبلاگ همسفر، کرمان موتور امروز 30 اردیبهشت طرح فروش اقساطی پیکاپ T8 را شروع و این خودرو را در قالب اقساط 12 ماهه به متقاضیان واگذار کند.

شرایط فروش اقساطی یک خودرو اعلام شد ، قیمت، مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل

به گزارش وبلاگ همسفر به نقل از تجارت نیوز، قیمت کارخانه پیکاپ T8، یک میلیارد و 650 میلیون تومان است. اما قیمت پیکاپ T8 در بازار آزاد حدود دو میلیارد تومان است. به عبارتی اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد پیکاپ حدود 350 میلیون تومان است.

آنگونه که این خودروساز اعلام نموده متقاضیان باید مبلغ یک میلیارد تومان از قیمت این خودرو را نقدا پرداخت نمایند. مابقی مبلغ اعلام شده باید در قالب یک فقره چک 780 میلیون تومانی در وجه شرکت کرمان موتور صادر گردد و خریداران این مبلغ را ظرف مدت 12 ماه پرداخت نمایند.

مدت زمان تحویل این خودرو به خریداران 90 روز کاری بعد از نهایی شدن ثبت نام است و آنگونه که اعلام شده سند خودرو تا زمان اتمام اقساط در رهن شرکت کرمان موتور می ماند.

متقاضیان خرید این خودرو می توانند از امروز به سایت کرمان موتور مراجعه و در این طرح ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام در این طرح از 30 اردیبهشت تا 13 خرداد ادامه دارد. این خودروساز میخواهد که خودروهای خود را در رنگ های سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری فراوری و به متقاضیان واگذار کند.

کرمان موتور در بخش نامه فروش T8 تاکید نموده این خودروها دارای بیمه بدنه است و هزینه بیمه روی اقساط از مشتران دریافت می گردد.این خودروساز درباره مالیات های دریافتی از متقاضیان، هزینه بیمه شخص ثالث اظهار داشت هزینه ها را بر اساس 1402 محاسبه نموده و چنانچه تغییری در آنها داده گردد مابقی از متقاضیان دریافت خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرایط فروش اقساطی یک خودرو اعلام شد ، قیمت، مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فروش اقساطی یک خودرو اعلام شد ، قیمت، مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید