صنعت نیازمند یاری جامعه دانشگاهی است

به گزارش وبلاگ همسفر، خبرنگاران/اردبیل مدیرعامل شرکت صنعتی حدید مبتکران گفت: صنعت نیازمند یاری جامعه دانشگاهی است.

صنعت نیازمند یاری جامعه دانشگاهی است

مرتضی اللهوردی 6 آبان در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی شرکت صنعتی حدید مبتکران و دانشگاه محقق اردبیلی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این شرکت، گفت: امیدواریم با یاری جامعه دانشگاهی بخشی از نیازهای شرکت و مسائل موجود در جامعه را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اردبیل باید یک استان صنعتی گردد، ادامه داد: اگر این امر محقق نگردد، استان های همجوار این بازار را از ما خواهند گرفت.

اللهوردی پرورش منابع انسانی متخصص در حوزه آموزش عالی برای ورود به بازار کار در عرصه صنعت را بسیار مهم دانست و گفت: فضای آموزشی در شرکت فراهم شده و آماده حضور متخصصان دانشگاهی برای آموزش نیروی انسانی شرکت هستیم.

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه این دانشگاه روز به روز در حال پیشرفت در عرصه های مختلف است، گفت: طی روزهای اخیر نیز 14 نفر از اعضای هیات علمی و 2 نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه در جمع دانشمندان 2 درصد برتر جهان قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی برای پاسخ به نیازهای شرکت صنعتی حدید مبتکران آمادگی کامل دارد، اضافه کرد: ما آماده هستیم تا طرح مساله از سوی شرکت انجام گیرد تا اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه در حوزه های مختلف ورود پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صنعت نیازمند یاری جامعه دانشگاهی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت نیازمند یاری جامعه دانشگاهی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید