کشتی فرنگی

شاگردان محمد بنا یک اردوی دیگر تا جهانی پیش رو دارند

به گزارش خبرنگاران، دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی نروژ از روز 12 شهریورماه در خانه کشتی شهید صدرزاده شروع شد که این تمرینات با صلاحدید کادر فنی تا روز 25 شهریور ادامه خواهد داشت

26 شهریور 1400

اعلام زمان اعزام 66 ورزشکار ایران به محل برگزاری بازی های المپیک

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام برگزارکنندگان بازی های المپیک توکیو و به علت پاندمی کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، ورزشکاران شرکت کننده در این دوره بازی ها حداکثر 5 روز زودتر از شروع رقابت های خود می توانند وارد محل برگزاری بازی ها درتوکیو شوند.

7 مرداد 1400

ساروی: خیلی ها من و محمدیان را با هم اشتباه می گیرند، ملی پوش شوم فقط به طلای المپیک فکر می کنم

مدعی وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی تاکید نمود که اگر مسافر توکیو گردد در راه کسب طلای المپیک از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

24 خرداد 1400

یک غفلت باعث عدم کسب آخرین سهمیه المپیک شد

به گزارش خبرنگاران، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اعلام اینکه روز 18 اردیبهشت ماه برای کسب آخرین سهمیه المپیک راهی مسابقات بلغارستان می شویم، گفت: امید زیادی داریم که در این مسابقات سهمیه های المپیک را تکمیل کنیم. ما در مسابقات اخیر در قزاقستان...

26 اردیبهشت 1400

برگزاری جام تختی بعد از گزینشی دوم مسابقات کشتی

رقابت های بین المللی کشتی جام تختی این دوره، بعد از مسابقات گزینشی دوم المپیک به صورت مجزا در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد.

7 اسفند 1399

برگزاری مسابقات کشتی باشگاه های دنیا در دهه سوم آبان ماه

سازمان لیگ فدراسیون کشتی در نظر دارد با توجه به برنامه های تیم ملی، مسابقات باشگاه های دنیا را در دهه سوم آبان مان برگزار کند.

1 مرداد 1399

قهرمان کشتی دنیا و المپیک به دل کوه زد

رومن ولاسوف دارنده 2 مدال طلای المپیک و 2 مدال طلا و یک نقره رقابت های کشتی فرنگی دنیا از کشور روسیه این روز ها تمرینات خود را در شرایط قرنطینه و به صورت انفرادی برگزار می نماید.

19 تیر 1399