آخرین شرایط رتبه بندی معلمان

به گزارش وبلاگ همسفر، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 درباره بحث هایی که درباره عدم اجرای بعضی احکام بودجه 1400 مطرح می گردد، گفت: علی رغم تدوین بیشتر دستورالعمل های اجرایی احکام بودجه از سوی سازمان برنامه ولی با این حال متاسفانه بعضی احکام بودجه از جمله مالیات بر خانه ها و ماشین های لوکس در هیات دولت سابق به تصویب نرسید که عدم تصویب این احکام و متعاقب آن صفر بودن عایدی دولت از محل این پایه مالیاتی، آثار منفی خود را در افزایش کسری بودجه امسال نشان داده است.

آخرین شرایط رتبه بندی معلمان

وی اضافه نمود: البته از دلایل مهم عدم تصویب این احکام آماده نبودن زیرساخت های عملیاتی برای پیاده سازی آنها بوده است که بر همین اساس کمیسیون تلفیق در جلسات مشترکی که با مسئولان تازه سازمان برنامه و بودجه داشته، این سازمان را ملزم نموده تا با هدف کاهش کسری بودجه عملیاتی در سال 1400، در اسرع وقت زیرساخت های مورد احتیاج برای اجرایی کردن تمام آیین نامه ها و مواردی که در بودجه 1400 آمده را فراهم کند.

زارع اعلام نمود: البته پیش بینی ما این است که بعضی تبصره های بودجه 1400 به علت مسائل زیرساختی در نیمه دوم امسال هم قابلیت اجرا نداشته باشد اما مجلس در اجرایی شدن این تبصره ها برای سال 1401 کاملا مصر است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 بعلاوه درباره لایحه رتبه بندی معلمان گفت: پیش بینی های اقتصادی انجام شده درباره رتبه بندی معلمان حاکی از این است که برای اجرایی کردن این لایحه حدود 60 هزار میلیارد اعتبار اقتصادی احتیاج است که البته پیش بینی دولت از اعتبارات مورد احتیاج بیش از اینها است.

وی اضافه نمود: با این حال در صورت قرار گرفتن لایحه رتبه بندی در دستور کار جلسات آینده مجلس و تصویب احتاقتصادی آن، اجرای این لایحه به احتمال زیاد به سال آینده موکول خواهد شد.

منبع: تسنیم

مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه وبلاگ همسفر بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "آخرین شرایط رتبه بندی معلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط رتبه بندی معلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید