اخبار اقتصادی

شرایط فروش اقساطی یک خودرو اعلام شد ، قیمت، مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل

کرمان موتور امروز 30 اردیبهشت طرح فروش اقساطی پیکاپ T8 را شروع و این خودرو را در قالب اقساط 12 ماهه به متقاضیان واگذار کند.

30 اردیبهشت 1402

با 11 فایده سفر رفتن آشنا شوید

مسافرت یکی از برترین روش های به آرامش رسیدن و زدودن خستگی روز ها کار و کوشش از بدن خود است. سفر کردن فواید متعددی برای جسم و روح دارد. در سفر می توانیم با ساختن خاطره های دوست داشتنی، روز های سخت و پرمشغله زندگی روزمره را بهتر تحمل کنیم.

3 فروردین 1402

رایزنی مهم امیرعبداللهیان با همتای عمانی ، برطرف تحریم ها در دستور کار

در گفتگوی تلفنی وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان،آخرین شرایط گفتگوها برای لغو تحریم ها مورد آنالیز و گفتگو نهاده شد .

19 اسفند 1401

تهران و پکن خودروی مشترک فراوری می نمایند؟

بر اساس توافقاتی که سفر رئیس جمهور به چین ایجاد شد، قرار است همکاری خودرویی بین ایران و چین توسعه یابد و دو کشور خودروی مشترک فراوری نمایند. حال این مساله مطرح می گردد که آیا خودروسازان چینی حاضر به اشتراک گذاشتن تکنولوژی خود با ایرانی ها می شوند؟

3 اسفند 1401

برنامه ریزی برای سفر استانبول

استانبول با بیش از 20 میلیون بازدید کننده خارجی در سال، همواره در میان محبوب ترین مقاصد جهان قرار گرفته است. این مقصد با داشتن

21 بهمن 1401

آیا از حمل و نقل عمومی در مراکش اطلاعاتی دارید؟؟

چه در کشوری زندگی کنید و یا قصد سفر به آن را داشته باشید بعد از تعیین کردن محل اقامت، حمل و نقل دومین مسئله بسیار مهم است. در اینجا می خواهیم شما را با حمل و نقل عمومی در مراکش، هزینه حمل و نقل شهری و بین شهری در مراکش و رفت و آمد در مراکش بیشتر آشنا کنیم:

17 دی 1401

وانت آبی تازه زامیاد چه مشخصاتی دارد؟

شرکت زامیاد به عنوان یکی از زیرمجموعه های پیروز سایپا به زودی جدیدترین محصول خود را عرضه می نماید.

22 آذر 1401

آینده پزشکی به سمت ژن درمانی و ویرایش ژن می رود

به گزارش خبرنگاران، دکتر امیرعلی حمیدیه امروز در مراسم افتتاح پروژه ژن درمانی که در مرکز طبی بچه ها برگزار گردید با بیان اینکه پیوندهای پیچیده برای اولین بار در کشور در بخش پیوند بچه ها مرکز طبی بچه ها شروع شد، گفت: پیوند سلولی بندهای ناف، پیوند از دهندگان...

5 آذر 1401

بیش از 2 هزار دانشجو در طرح دستیار فناوری مشغول به فعالیت شدند

به گزارش خبرنگاران، علی خیرالدین امروز سه شنبه در حاشیه رونمایی از محصولات CNC سه محوره فرز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه لرستان به خوبی روی این طرح کار نموده و شش نفر به عنوان دستیار فناوری بر روی این طرح کار نموده اند، گفت: در مجموع 35 دانشجو برای...

1 آذر 1401

احتمال بارش برف در ارتفاعات البرز

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: احتمال بارش برف در ارتفاعات البرز وجود دارد و بارش باران در استان های همدان، قزوین و خراسان شمالی پیش بینی می شود.

2 آبان 1401

آخرین قیمت قند و شکر در میادین ، شکر کیلویی چند؟

قیمت قند، شکر و نبات در میادین میوه و تره بار برای پنجمین ماه متوالی ثابت ماند.

30 مهر 1401

گلکسی M04 احتمالاً با نام A04e در بعضی بازارها عرضه می گردد

اطلاعات منتشر شده از یک وب سایت صدور گواهینامه بلوتوث حاکی از آن است که سامسونگ احتمالاً روی گوشی هوشمند مالی جدیدی به نام گلکسی A04e با شماره مدل SM-A042F کار می نماید. با این حال به نظر می رسد که گلکسی A04e همان نسخه ری برند شده گلکسی M04 خواهد بود که چند ماه قبل...

28 مهر 1401

چه نوع پرچمی برای کار من مناسب است ؟

همانطور که می دانید، پرچم ها انواع بسیاری دارند که هر یک از آن ها برای کسب و کار مخصوصی مناسب خواهند بود. دغدغه همیشگی کسب و کار های مختلف این است که چه پرچمی برای کار من مناسب است؟ برای پاسخ به چنین سوالاتی باید عوامل متعددی از جمله محل کار، نوع کار و…...

20 مهر 1401

8 چیزی که نشان می دهد پاور کامپیوترتان در حال خراب شدن است

اگر احساس می کنید پاور کامپیوترتان دچار مشکل شده اما از این بابت مطمئن نیستید، پیشنهاد می شود اندکی وقت خود را برای خواندن این مقاله بگذارید چرا که قصد داریم به 8 نشانه خرابی پاور اشاره کنیم.

18 مهر 1401

دانمارک: تصادفی بودن نشت در نورد استریم را نمی توان باور کرد

نخست وزیر و سازمان انرژی دانمارک اعلام کرده اند که احتمال عمدی بودن نشت گاز از خط لوله نورد استریم 1 وجود دارد.

6 مهر 1401

مراقب باشید این اشتباهات را در سفر به دبی مرتکب نشوید!

اشتباهات سفر به دبی گاها می تواند سفر را به کام شما و همراهانتان تلخ کند. سفر به دبی سفری لوکس و تکرار نشدنی است که به خوبی می توانید در آن خوش بگذرانید و از لحظات خود لذت ببرید. جاذبه های دیدنی این شهر سرانجام ندارد اما در کنار تمام جذابیت ها، باید ها و...

12 شهریور 1401

انتقاد نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی از طولانی شدن طر ح فاضلاب

نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی از طولانی شدن تکمیل طرح فاضلاب این شهرستان انتقاد کرد.

28 مرداد 1401

سرنوشت عجیب 7هزار استقلالی !

خبرنگاران : باشگاه استقلال تهران بلیت های فروخته شده به هواداران استقلالی این تیم که قصد حضور در دیدار آبی ها برابر سپاهان را داشتند، مسترد می کند.

20 مرداد 1401

هزینه وام مسکن باز هم کاهش یافت ، قیمت اوراق برای مجردها و متأهل های تهرانی

فرایند کاهشی هزینه وام مسکن ادامه دارد و در حالی که متاهل های ساکن مرکز حدود 10 روز قبل برای اخذ این وام باید بیش از 134 میلیون تومان پرداخت می کردند، اکنون باید بیش از 129 میلیون تومان پرداخت نمایند.

17 مرداد 1401

رایزنان فرهنگی به تولید محتوا در حوزه گردشگری کمک کنند

ایرنا/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور و آخرین خبرهای منتشر شده، رایزنان فرهنگی به تولید محتوا در حوزه گردشگری کمک کنند.

10 مرداد 1401
تعداد: (193)