با موتورسواران مزاحم شهروندان برخورد قضایی می گردد

به گزارش وبلاگ همسفر، معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: با موتورسوارانی که با ایجاد آلودگی صوتی و حرکات نمایشی برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند برخورد قضایی خواهد شد.

با موتورسواران مزاحم شهروندان برخورد قضایی می گردد

به گزارش وبلاگ همسفر همدان، سید هادی مصطفوی، اعلام کرد: با عنایت به اینکه اخیرا در معابر، خیابان ها، پارک ها، تفرجگاه ها و بوستان ها عده ای از موتورسواران بدون داشتن گواهینامه رانندگی و با حرکت نمایشی و آلودگی صوتی موجب سلب آسایش و امنیت شهروندان شده است لذا از باب حفظ حقوق عامه و پیشگیری از جرائم عمدی و غیر عمدی دستورات لازم به روسای محترم پلیس راهور انتظامی استان همدان صادر شده است.

وی ادامه داد: بلحاظ افزایش تقاضای خرید موتورسیکلت به وسیله شهروندان ضمن اعمال نظارت بر عرضه و فروش موتورسیکلت و ساماندهی معاملات اقدامات ایجابی همانند اطلاع رسانی در قالب هشدارهای انتظامی پیرامون جرم رانندگی بدون گواهینامه، مخدوش نمودن پلاک، تغییر در شماره شاسی، ایجاد آلودگی صوتی، ایجاد آلودگی هوا، انجام حرکات نمایشی، مزاحمت برای شهروندان و... نسبت به برخورد قاطع و جدی با متخلفین نظم عمومی اقدام شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان در پایان اضافه نمود: مأموران محترم پلیس راهور انتظامی و دوربین های نظارت ترافیکی نسبت به ثبت و ضبط رفتار مجرمانه و تخلفات موتور سواران اقدام و ضمن توقیف فیزیکی موتور سیکلت ها نسبت به تشکیل پرونده قضایی علیه آنان اقدام خواهند کرد.

منبع: جام جم آنلاین

به "با موتورسواران مزاحم شهروندان برخورد قضایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با موتورسواران مزاحم شهروندان برخورد قضایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید