نیازاست در تجهیز و تکمیل مراکز درمانی، استان مازندران با احتساب جمعیت شناور به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد

به گزارش وبلاگ همسفر، خبرگزاری خبرنگاران- استاندار مازندران درجلسه ستاد کرونا استان، مازندران را ایران کوچک نام برد و گفت: در تجهیز و تکمیل مراکز درمانی، مازندران با احتساب جمعیت شناور و به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد .

نیازاست در تجهیز و تکمیل مراکز درمانی، استان مازندران با احتساب جمعیت شناور به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگاروبلاگ همسفردفترمازندران درساری،ستاد مقابله با کرونا استان به ریاست حسینی پور، استاندار مازندران و با حضور محمدحسین سپهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا و سوری، رییس گروه واکنش سریع کرونا برگزار گردید.

استاندار مازندران در این جلسه، مازندران را ایران کوچک نام برد و گفت: در همه استان ها مقصد گردشگری مرکز آن استان است اما با توجه به تنوع گردشگری در مازندران و قرار داشتن در مسیرترانزیت، تمام شهر های این استان مقصد گردشگران و مسافران زیادی است.

وی ادامه داد : این ماهیت استان در شیوع کرونا ، مدیریت و کنترل بیماری را سخت می نماید .

حسین پور، گفت: امکانت و تجهیزات پزشکی - درمانی و لجستیک مازندران به نسبت جمعیت شناور در استان جوابگوی احتیاج درمانی مازندران نیست، اضافه کرد: احتیاج است در تجهیز و تکمیل مراکز درمانی، استان مازندران با احتساب جمعیت شناور به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

استاندار ادامه داد: در ایام پیک کرونا علیرغم تجهیزات اندک و حضور مسافران زیاد در استان، مجموعه فعالان این بخش در حوزه های مختلف، اعضای ستاد کرونا استان و کادر درمان با گوشت و پوست خود و اهتمام مجاهدت شبانه روزی گردش این بیماری را کنترل کردند.

وی ادامه داد: از نظر امکانات، تجهیزات و کادر درمان، مسئولان در مرکز باید نگاه ویژه ای به استان داشته باشند ومازندران ملی دیده گردد .

منبع: خبرگزاری آریا

به "نیازاست در تجهیز و تکمیل مراکز درمانی، استان مازندران با احتساب جمعیت شناور به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازاست در تجهیز و تکمیل مراکز درمانی، استان مازندران با احتساب جمعیت شناور به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید