چگونه با گوشی اندرویدی استیکرهای مشابه Genmoji آیفون درست کنیم؟

به گزارش وبلاگ همسفر، مدتی قبل اپل از سیستم عامل تازه iOS 18 رونمایی کرد که از قابلیت های متنوعی بهره می برد. یکی از این قابلیت های تازه آیفون، Genmoji است که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از هوش مصنوعی، ایموجی های خاص و تازه درست کنند. اما اگر از گوشی اندرویدی استفاده می کنید، در این مطلب به چگونگی ایجاد استیکرهای مشابه Genmoji آیفون با اپ Copilot مایکروسافت می پردازیم.

چگونه با گوشی اندرویدی استیکرهای مشابه Genmoji آیفون درست کنیم؟

استفاده از اپ Copilot برای استیکرهای مشابه Genmoji آیفون

در گام اول باید اپ Copilot را باز کنید و یک پرامپ مفصل برای ایجاد تصویر موردنظر بنویسید. باید خاطرنشان کنیم برای ایجاد تصاویر، باید وارد اکانت مایکروسافت خود شوید. در این مورد این پرامپت استفاده شده است: Make a cute caricature of an old woman, living with her cats in a mountain lodge. She is in her 70s, wears glasses, and is of Indian origin. She has long, white hair.

البته امکان بهره گیری از پرامپ های فارسی هم وجود دارد. بعد از نوشتن پرامپ و زدن روی دکمه ارسال، باید منتظر بمانید تا تصویر ایجاد شود.

بعد از اینکه از بین 4 تصویر ایجاد، موردی پیدا کردید که مطابق با سلیقه شما بود، مانند تصویر زیر به راحتی قادر به دانلود آن هستید.

به همین راحتی تصویر موردنظر در گوشی شما ذخیره می شود.

چگونه این تصاویر را به استیکر تبدیل کنیم؟

اگر دوست دارید این تصاویر را در اینستاگرام به عنوان استیکر ارسال کنید، باید این کارها را انجام دهید:

ابتدا راهی دایرکت فرد موردنظر در اینستاگرام شوید. بعد از ضربه روی آیکن مثبت، Sticker و سپس Cutouts را انتخاب کنید و عکس موردنظر را معین کنید. البته در این مرحله می توانید هر عکسی که دوست دارید را انتخاب کنید.

بعد از انجام پردازش ها، روی Save Sticker ضربه بزنید. به همین راحتی می توانید تصویر مجذوب کننده ساخته شده با هوش مصنوعی را به عنوان استیکر ارسال کنید.

منبع: Guiding Tech

منبع: دیجیکالا مگ

به "چگونه با گوشی اندرویدی استیکرهای مشابه Genmoji آیفون درست کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با گوشی اندرویدی استیکرهای مشابه Genmoji آیفون درست کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید