کوه فانجینگ و دیدنی های شگفت انگیز آن

به گزارش وبلاگ همسفر، کوه فانجینگ تنها بخشی از زیبایی های کشور چین محسوب می گردد این کوه ها جزئی از رشته کوه های وولینگ می باشند که در منطقه جنوب غربی منطقه گوئیژو واقع شده اند جذابیت های این رشته کوه ها به میزانی است که هر ساله علاقه مندان زیادی تنها برای تماشا این کوه ها به چین سفر می نمایند. جالب است بدانید که این رشته کوه ها به علت زیبایی های بی نظیر خود در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده اند و یکی از معروف ترین جاذبه های جهانی به شمار می آیند این منطقه محافظت شده در چین دارای اهمیت بسیار زیادی است یزرا بخش مهمی از زیستگاه های منطقه را در خود جای داده است این خانه حفاظت شده دارای چشم اندازهای بکری است و دارای گونه های جانوری و گیاهی متعدد می باشد از سویی وجود معابد مومیایی در این منطقه نیز موجب رشد گردشگری این منطقه شده است و علاقه مندان زیادی را به خود جذب می نماید. این معابد در گذشته جایگاه های مقدسی بوده اند که برای مردمان منطقه از اهمیت بالایی برخوردار می باشند این جایگاه های مقدس قرن ها در میان مردمان این منطقه رواج داشته است و نوعی ارزش به شمار می آمده است.

کوه فانجینگ و دیدنی های شگفت انگیز آن

شگفتی های کوه فانجینگ:

این کوه در کدام استان واقع شده است؟ این کوه تماشای با جاذبه های حیرت انگیز خود در یکی از استان های چین با نام گوئیژو واقع شده است این مکان یکی از مکان های گرشگری با اهمیت رد چین است و در شمار جاذبه های به بت رسیده یونسکو قرار گرفته است. جالب است بدانید که این کوه های بیش از 48 معبد را در بر می گیرند و با وجود طبیعت ویژه و منظرههای دوست داشتنی خود می توانند برای علاقه مندان زیادی مورد توجه باشند.

طبیعت این منطقه از جذابیت های بکر و بی نظیری برخوردار می باشد و هر ساله علاقه مندان زیادی از جاذبه های این منطقه بازدید می کنند این منطقه ویژه علاقه مندان به کوهنوردی است و بسیاری از افراد با پاهای پیاده این قله ها را صعود نموده اند. تله کابینی که بر فراز ارتفاعات این کوهستان ها نسب شده است یکی از جذابیت های این منطقه می باشد و امکانات تفریحی متعددی را در اختیار علاقه مندان خود قرار داده است این تله کابین منظرههای جذابی را در اختیار علاقه مندان خود قرار می دهد. گردشگران می توانند برای رسیدن به ارتفاعات این کوه ها از تله کابین ها نیز استفاده کنند در این صورت می توانند منظرههای بهتری از این منطقه را مشاهده کنند.

ارتفاع کوه:

کوه فانجینگ دارای 2 هزار و 572 متر ارتفاع است و یکی از بلندترین قله های وولینگ محسوب می گردد این ارتفاع نشان می دهد که این کوهستان حدود 100 متر از کوه های اطراف خود بلندتر است و به همین علت است که شاهد خودنمایی آن می باشید. کوه هایی که در اطراف این منطقه واقع شده اند کوه های وولینگ است و در واقع این کوهستان نیز بخشی از آن ها محسوب می گردد و می تواند توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند.

دررباره جاذبه های کوه چه می دانید؟

این کوه چه جاذبه هایی دارد و در سفر خود به این منطقه باید از چه جاذبه هایی تماشا کنیم؟ این کوهستان دارای جذابیت های بسیار زیادی است یکی از نقاط برجسته برای توریستان و گردشگران در این منطقه ارتقاعات کوه و دامنه های سرسبز آن است بسیاری از گردشگران و علاقه مندانی که قصد سفر به این منطقه را دارند برای تماشای چشم اندزاهای سرسبز و طبیعت بکر این منطقه راهی سفر می گردد. تماشای نواحی اطراف از ارتفاع این کوهستان و از بالای تله کابین می تواند مورد توجه علاقه مندان زیادی باشد و شاید این منظره را در کمتر جایی از جهان مشاهده کنید.

منظره ها بکر و دوست داشتنی، معابد تاریخی و ارتفاعات زیبا در این منطقه از مهم ترین جاذبه های فانجینگ محسوب می شوند همانطور که گفتیم معابد بودایی در این منطقه ارزش بالایی برای محلیان دارند این معابد در بالای یک مخروط ساخته شده اند که از آن با عنوان قلعه طلایی یاد می گردد قله طلایی ابرهای سرخ نیز از دیگر جاذبه هایی است که می توانید در این منطقه از آن ها بازدید کنید.

این جایگاه قرن ها دارای اهمیت بوده است و یکی از تماشای های چین محسوب می گردد شما گردشگران در سفر به چین می توانید از این جاذبه های تماشای بازدید نمایید اما قبل از سفر به چین باید این مقاله را بخوانید و اطلاعات گردشگری کاربردی را در طی سفر بدانید.

این منطقه دارای معبد مهمی است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به معبد مایتریا و معبد بودا اشاره نمود این معابد از طریق یک گذرگاه باریک به یکدیگر متصل می شوند بعلاوه این منطقه دارای تنوع جانوری و گیاهی ارزشمندی است از گونه های مهم جانوری در این منطقه می توان به میمون های طلایی، سمندرهای چینی و … اشاره نمود این گونه از جانورها در حال انقراض می باشند.

منبع: دیجیاتور

به "کوه فانجینگ و دیدنی های شگفت انگیز آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوه فانجینگ و دیدنی های شگفت انگیز آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید