اولین تصاویر زنده گوشی شیائومی 12 لایت

به گزارش وبلاگ همسفر، تصاویر زنده شیائومی 12 لایت افشا شد. این تصاویر نشان می دهد که صفحه نمایش دستگاه تخت است و قاب آن از پلاستیک ساخته شده است.

اولین تصاویر زنده گوشی شیائومی 12 لایت

به گزارش وبلاگ همسفر، شایعات مربوط به گوشی شیائومی 12 لایت مدت هاست که در فضای مجازی دست به دست می گردد. انتها این گوشی در مجموعه ای از تصاویر واقعی ظاهر شد که طراحی آن را آشکار می نماید. تصاویر این دستگاه ابتدا به وسیله یک افشاگر چینی مشاهده شده است. وی شماره مدل 2203129G را تایید کرد. این شماره مدل در بعضی وبسایت های بنچمارک و پایگاه داده در ماه های گذشته دیده شده بود.

گوشی شیائومی 12 لایت دارای یک صفحه نمایش تخت و یک قاب است که طبق اطلاعات فاش شده از پلاستیک ساخته شده است. این طراحی، برخلاف بقیه گوشی های سری 12 شیائومی است که دارای صفحه نمایش خمیده و پنل پشتی مخروطی با فریم فلزی هستند.

صفحه نمایش این گوشی ظاهراً 6.55 اینچی است. این نمایشگر یک پنل +OLED FHD با نرخ تازه سازی 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. این گوشی بعلاوه دارای دو بلندگوی استریو و IR blaster است. پنل پشتی دارای یک دوربین سه گانه با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است، اگرچه شایعات گذشته نشان می دهد که ممکن است در بعضی بازار ها یک دوربین 64 مگاپیکسلی مورد استفاده قرار بگیرد. به همراه دوربین اصلی یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی نیز ارائه خواهند شد.

گوشی شیائومی 12 لایت به احتمال زیاد از تراشه کوالکام اسنپدراگون 778G پلاس استفاده کند. پیش از این فهرست مشخصات این گوشی که به وسیله وبسایت بنچمارک Geekbench منتشر شده بود، این موضوع را عنوان نموده بود. در سرانجام باید اضافه کنیم که انتظار می رود این گوشی با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 67 واتی عرضه گردد.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

به "اولین تصاویر زنده گوشی شیائومی 12 لایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر زنده گوشی شیائومی 12 لایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید