عکس ، شکار استثنایی ماهیگیر خوش شانس آمریکایی

به گزارش وبلاگ همسفر، گجت نیوز نوشت: یک ماهیگیر خوش شانس آمریکایی توانست هنگام شرکت در یک مسابقه ماهیگیری به صوررت اتفاقی یک فسیل 90 میلیون ساله را پیدا کند.

عکس ، شکار استثنایی ماهیگیر خوش شانس آمریکایی

اندی مور، ماهیگیر آمریکایی توانست با کشف یک فسیل 90 میلیون ساله برای همواره نام خود را در تاریخ ثبت کند. او در یک تورنمت ماهیگیری با قایق کایاک شرکت نموده بود و به شدت کوشش می کرد که ماهی های بیشتری بگیرد.

بیشتر بخوانید:

  • رمزگشایی از توانایی خارق العاده گربه ها در تاریکی

  • این موجودات مرموز به بدن حمله می نمایند!

  • موجود کوچکی مخربی که حیات مریخ را نابود کرد

اندی وقتی طعمه را به آب انداخت، متوجه شد که قلاب به یک تکه سنگ بزرگ گیر نموده است. او به سنگ نزدیک شد تا طعمه را آزاد کند و آنجا بود که متوجه چیزی شبیه یک ستون فقرات بزرگ در سنگ شد. در آن موقع ماهیگیر آمریکایی نمی دانست که با یک فسیل بسیار قدیمی طرف است و صرفا چون به نظرش جالب بود، از آن عکس گرفت.

وی حتی در ابتدا فکر می کرد که از اسکلت یک گربه ماهی یا یک گوزن عکس گرفته است. پس از انتشار عکس در اینترنت، افراد مختلفی به آن واکنش نشان دادند. یکی از افراد گفت: کمی بعد یک زیست شناس از سپاه مهندسی ارتش آمریکا با اندی تماس گرفت. آنها با یاری هم توانستند فسیل را از رودخانه خارج نمایند. پس از آنالیز نیز تعیین شد که این فسیل 90 میلیون ساله به یک ماهی شکارچی تعلق دارد. اگرچه مور در تورنمت ماهیگری پیروز نشد، اما کشف این فسیل ارزشش را داشت.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، شکار استثنایی ماهیگیر خوش شانس آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، شکار استثنایی ماهیگیر خوش شانس آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید