روانشناسی

خروپف افراد را در معرض سکته مغزی قرار می دهد

یک مطالعه نشان داده است افرادی که مسائل خواب مانند خروپف دارند، ممکن است بیش از سایرین در معرض خطر سکته مغزی باشند. احتمال سکته مغزی در افرادی که خروپف می نمایند تقریباً دو برابر بیشتر از افرادی است که خروپف نمی نمایند.

20 فروردین 1402

آیا از حمل و نقل عمومی در مراکش اطلاعاتی دارید؟؟

چه در کشوری زندگی کنید و یا قصد سفر به آن را داشته باشید بعد از تعیین کردن محل اقامت، حمل و نقل دومین مسئله بسیار مهم است. در اینجا می خواهیم شما را با حمل و نقل عمومی در مراکش، هزینه حمل و نقل شهری و بین شهری در مراکش و رفت و آمد در مراکش بیشتر آشنا کنیم:

17 دی 1401

با مقوای کارتنی میز پاتختی بسازید

یک میز پاتختی مجذوب کننده علاوه بر جلوه زیبایی که به اتاق می بخشد، کاربردهای زیادی نیز می تواند برای استفاده داشته باشد.

14 دی 1401

جایزه مهم دستاوردهای فضایی نصیب چین شد

ماموریت تیان ون-1 چین یکی از معتبرترین جوایز پروازهای فضایی جهان را دریافت کرد.

3 مهر 1401

شروع بازسازی قلعه تاریخی ارنان مهریز

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارش های بدست رسیده، شروع بازسازی قلعه تاریخی ارنان مهریز صورت گرفت.

31 شهریور 1401

طرز تهیه سوسیس تخم مرغ

سوسیس تخم مرغ یک صبحانه معروف و پر طرفدار است که به سادگی می توانید آن را تهیه کنید. بسیاری از بچه ها صبح های زود اشتهایی برای صبحانه خوردن ندارند. مخصوصا اگرمجبور باشند برای رسیدن به مدرسه مدت زیادی در راه باشند و به همین دلیل بسیار زود از خواب بیدار شوند...

18 شهریور 1401

چگونه برای کوله گردی یا بک پکینگ آماده شویم؟

اما نباید فراموش کنید که برای دل سپردن به جاده، باید نکاتی را نیز رعایت کرد. اگر شما هم قصد این کار را دارید، توصیه می کنیم با چطور همراه باشید تا مراحل بک پکینگ را باهم مرور کنیم.

14 مرداد 1401

چگونه با بودجه کم خوشتیپ باشیم؟

لازم نیست برای داشتن استایل شیک و مجذوب کننده، مقادیر زیادی پول را برای خرید لباس و کفش دیزاینری هزینه کنید. تنها چیزی که برای خوشتیپ شدن احتیاج دارید، اندکی اراده، کمی زمان برای استفاده بهتر از لباس هایی که دارید و چند توصیه خوب در زمینه استایل است....

10 مرداد 1401

زنان از سوسک می ترسند، مردها بیشتر!

در نشیمن خانه نشسته اید به ناگاه صدای جیغ همسرتان را می شنوید. سریع خود را به او می رسانید. چه اتفاقی افتاده است؟ آری او سوسک دیده است.

31 تیر 1401

از گوشی های جان سخت تا ایلان ماسک خانه به دوش؛ برترین های علم و تکنولوژی

اگر فرصت پیگیری خبرها و اتفاقات مهم دنیای علم و تکنولوژی را ندارید، می توانید گلچینی از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای علم و تکنولوژی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های علم و تکنولوژی، هر هفته 10 خبر، مقاله و ویدیوی...

21 تیر 1401

ابزار سفر: تشک بادی لامزاک

تشک های بادی زیادی در بازار وجود دارد اما تشک لامزاک (Lamzac Hangout) چیزی فرق دارد و بدون احتیاج به پمپ کردن هوا درون آن به راحتی از هوا پر می گردد، حدود یک کیلوگرم وزن دارد و از جنس نایلون باکیفیت است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

19 تیر 1401

طنز روزنامه ایران درباره ترانه علیدوستی؛ چریکی با صورت نشسته!

روزنامه دولتی ایران در مطلبی طنزگونه در باره ترانه علیدوستی با تیتر چریکی با صورت نشسته! نوشت: خانم ترانه علیدوستی مبارز حرفه ای ایرانی انتها بعد از 38 سال مبارزه پنهانی وارد فاز علنی مبارزه شد.

19 تیر 1401

واکسیناسیون کووید، 19 به بهبود سلامت روانی یاری نموده است

آنالیز تازه پژوهشگران آمریکایی نشان می دهد که واکسینه کردن مردم در برابر کووید-19، به بهبود سلامت روانی جوامع یاری نموده است.

2 تیر 1401

راهنمای خرید خودرو از 3 تا 5 میلیارد تومان

با 5 میلیارد چه ماشینی بخرم؟ شاید با خواندن این عنوان فکر کنید شخصی که تصمیم به خرید خودروی 3 تا 5 میلیاردی داشته باشد، نیازی به چنین راهنمایی ندارد. اما شناخت و آگاهی در مورد کالایی که قرار است تا این حد برای آن پول پرداخت شود، قطعاً یک نیاز اساسی است....

31 خرداد 1401

تأثیر ترکیب سیر و عسل بر سلامتی

سیر و عسل دو ماده خوراکی هستند که خواص بی شماری می توان برای آنها برشمرد. ترکیب این دو معجون خوراکی، می تواند معجزه نموده و شما را از مصرف بسیاری از داروها بی احتیاج کند. احتمالاً از تصور ترکیب طعم شیرین عسل با طعم تند و تیز سیر حس بدی به شما دست می دهد،...

19 خرداد 1401

توخل: در رختکن به بازیکنانم گفتم فرصتی داریم که همه به آن حسادت می کنند

سرمربی تیم فوتبال چلسی از موفقیت تیمش برای فتح جام جهانی باشگاه ها، این قهرمانی را تحقق یک رؤیای بزرگ برای خودش و شاگردانش دانست.

24 اردیبهشت 1401

ریزش مو، عارضه دراز مدت ابتلا به کرونا

افراد مبتلا به عارضه ریزش مو که ناشی از ابتلا به کووید 19 است، گزارش می نمایند که ریزش مو به طور ناگهانی اتفاق می افتد و موها معمولاً در هنگام برس زدن یا دوش گرفتن به صورت توده های بزرگ می ریزند.

27 دی 1400

قیمت 41 مدل ست نوزادی دخترانه بسیار شیک

یکی از اولین وسایلی که برای نوزاد باید خرید ست نوزادی است. به خصوص ست دخترانه با آن دامن های کوچک و پیراهن های رنگارنگ بسیار زیبا بوده و برای دختر خانم ها مناسب است. اگر شما هم دنبال ست نوزادی دخترانه زیبا برای فرزند تازه متولد شده تان هستید این مطلب را...

22 دی 1400

ارمغانی از دل طبیعت در قاب هزار رنگ پاییزی

برداشت محصول کوهی زالزالک همزمان با اولین بارش پاییزی در ایلام شروع شده است.

10 آذر 1400

فواید گل یاس برای سلامتی

گل یاس طبعی گرم و خشک دارد و گل و اسانس آن، علاوه بر کاربردی که در صنعت عطرسازی و طعم دهنده ها دارد، دارای خواص درمانی و بهداشتی فراوانی نیز می باشد. با ما همراه باشید تا با بعضی از خواص این گل خوش رایحه و سودمند آشنا شویم.

29 آبان 1400
تعداد: (35)